آخرین تصمیمات درباره سرویس حمل و نقل مدارس ، امکان رایگان شدن اتوبوس و مترو در صورت امکان یک تغییر مهم

به گزارش تور چین ارزان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره آخرین تصمیمات حول محور سرویس حمل و نقل دانش آموزان برای سال تحصیلی تازه توضیحاتی ارائه داد.

آخرین تصمیمات درباره سرویس حمل و نقل مدارس ، امکان رایگان شدن اتوبوس و مترو در صورت امکان یک تغییر مهم

به گزارش خبرنگاران، جلال بهرامی درباره آخرین تصمیمات در حوزه سرویس مدارس گفت: در حال پیگیری طرحی هستیم که سرویس مدارس که به مردم فشار مالی زیادی وارد می نماید تبدیل به استفاده از حمل و نقل عمومی گردد.

او با بیان اینکه اگر آموزش و پرورش بتواند زمان فعالیت و آغاز مدارس را متفاوت کند و ساعت آغاز بکار مدارس متغیر گردد و بار ترافیکی متمرکز نگردد، می توان این اقدام را انجام داد، شرح داد: با تغییر ساعت آغاز به کار مدارس و متمرکز شدن بار ترافیکی تهران، حوزه حمل و نقل عمومی ظرفیت استفاده بالایی خواهد داشت که در نظر داریم این طرح را برای دانش آموزان مدارس ابتدایی اجرا کنیم.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا اجرای این طرح تنها موجب رایگان شدن بلیت مترو می گردد، گفت: این طرح در صورت اجرا، هم برای اتوبوس و هم مترو است که دانش آموزان مدارس ابتدایی می توانند به صورت رایگان استفاده نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1402 بروزرسانی: 13 مرداد 1402 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2563

به "آخرین تصمیمات درباره سرویس حمل و نقل مدارس ، امکان رایگان شدن اتوبوس و مترو در صورت امکان یک تغییر مهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تصمیمات درباره سرویس حمل و نقل مدارس ، امکان رایگان شدن اتوبوس و مترو در صورت امکان یک تغییر مهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید