اگه کنارم باشی، جهان جای بهتری میشه

به گزارش تور چین ارزان، کالاهای مورد احتیاج برای یاری به بچه ها کار زنان و دختران آسیب دیده بچه ها مبتلا به بیماری قلبی و حیوانات آسیب دیده به وسیله دیجی کالا مهر تامین می گردد.

اگه کنارم باشی، جهان جای بهتری میشه

پلتفرم دیجی کالا مهر، برای تامین کالاهای مورد احتیاج موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد فعالیت می نماید. در این پلتفرم کالاهای مورد احتیاج مراکز خیریه، برای کاربران نمایش داده می گردد و نیکوکاران، با دلخواه خود، کالاهای مورد نظر این مراکز را تهیه و اهدا می نمایند.

این پلتفرم به مناسبت های مختلف، از نیکوکاران دعوت به حمایت از موسسات و مراکز نیکوکاری می نماید. در حال حاضر دیجی کالا مهر، کمپین اگه کنارم باشی، جهان جای بهتری میشه را برای یاری به بچه ها کار زنان و دختران آسیب دیده بچه ها مبتلا به بیماری قلبی و حیوانات آسیب دیده طراحی نموده است؛ نیکوکاران از تاریخ 21 تا 31 مرداد به وسیله وبسایت دیجی کالا مهر می توانند برای شرکت در کمپین اقدام نمایند.

کمپین جهان به جای بهتری تبدیل می گردد با تقویت حس همدلی در افراد و بی تفاوت نبودن نسبت به معضلات اجتماعی؛ با یادآوری حس همدلی و همراهی در افراد، آن ها را متوجه تاثیر حمایت هایشان می نماید. به طور مثال برای بچه ها کا و با تاثیر مشارکت افراد در تامین نوشت افزار مورد احتیاج بچه ها کار، باعث می گردد این بچه ها با دغدغه کمتری به تحصیل بپردازند.

در حوزه محیط زیست و حیوانات، با تامین تجهیزات برای تیمار و درمان حیوانات آسیب دیده، این حیوانات به محیط زیست برمی گردند.

در حوزه زنان سرپرست خانوار، همدلی افراد منجر به تجهیز خانه ای امن برای زنان در معرض خشونت خانگی می گردد. در حوزه درمان و تامین اقلام مورد احتیاج بچه ها مبتلا به بیماری قلبی نیز موجب تسریع فرآیند درمان و بهبود این بچه ها خواهد شد.

دیجی کالا مهر در این کمپین با چهار موسسه زیر همکاری می نماید:

سازمان حفاظت از محیط زیست و حیوانات؛ اولین سازمان مردمی در ایران است که به صورت تخصصی برای امداد و نجات، احیای حیات وحش و خاتمه رنج حیوانات شهری قدم برداشته است.

خیریه زنجیره امید؛ در تیر ماه 1386 آغاز به کار نموده وخدمات درمانی خود را با کمترین هزینه به بچه ها زیر 18 سال بدون در نظر گرفتن دین، نژاد و ملیت و طبق استانداردهای بین المللی در سه رشتۀ قلب، ارتوپدی و ترمیمی ارائه می دهد.

موسسه صبح رویش؛ مدرسه ای غیردولتی است که علاوه بر آموزش تحصیلی به بچه ها کار، سعی دارد مهارت درست زندگی کردن را به آن ها آموزش دهد تا از تکرار چرخه آسیب جلوگیری کند. این موسسه تمام احتیاجهای خوراک، درمان، پوشاک و آموزش 974 کودک کار و آسیب را در 7 مرکز به عهده دارد.

موسسه آتنا؛ سازمانی غیردولتی و غیرانتفاعی است که در دی ماه سال 1393 در دو حوزه پیشگیری و مداخله در آسیب های اجتماعی با هدف توانمندسازی زنان و دختران، با مجوز رسمی سازمان بهزیستی آغاز به فعالیت نموده است. حمایت از خانواده های تحت پوشش آتنا در زمینه های آموزشی، پشتیبانی مالی، کارآفرینی و آموزش مرتبط با اشتغال، پزشکی و روانشناسی انجام می گردد. به صورت کلی تمامی زنان و دختران، گروه هدف موسسه هستند؛ اما با توجه به هویت خیریه موسسه، بدون شک اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه در اولویت برنامه ها و پروژه های این موسسه هستند.

به طور کلی دیجیکالا مهر با بیش از 70 موسسه نیکوکاری و سازمان مردم نهاد در 7 حوزه محیط زیست و حیوانات، خدمات اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی، تحصیل و سوادآموزی، سلامت و درمان و... همکاری می نماید. بعلاوه تا به امروز بیش از 13 هزار نفر به وسیله این پلتفرم به موسسات نیکوکاری کالا اهدا نموده و مجموع مبلغ کالاهای اهدا شده به بیش از 5 میلیارد تومان رسیده است. برای شرکت در طرح نیکوکاری اگه کنارم باشی، جهان جای بهتری میشه به وبسایت دیجی کالا مهر مراجعه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2567

به "اگه کنارم باشی، جهان جای بهتری میشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگه کنارم باشی، جهان جای بهتری میشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید