باغ وحش پوکت

به گزارش تور چین ارزان، باغ وحش پوکت یکی از بهترین جاذبه‌های طبیعی تور پوکت برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. باغ پرندگان و باغ گیاهان از دیگر جاذبه‌های تور تایلند برای بازدید می‌باشد.

باغ وحش پوکت

نزدیک به معبد چالونگ، باغ‌وحش پوکت، یکی از جاهای دیدنی پوکت، قرار دارد. باغ وحش پوکت در حاشیه جنوبی شهر پوکت با مساحت 10 هکتار واقع شده و دروازه ورودی باغ شبیه دهان تمساح است. این باغ وحش برای هر سنی جاذبه ای خاص و ویژه دارد و به همین دلیل تور تایلند محبوبیت ویژه ای دارد.

باغ وحش پوکت که یکی از بهترین جاذبه های گردشگری پوکت به حساب می‌آید، مجموعه‌ای از حیوانات مانند فیل، میمون، کروکودیل، ببر و ماهی های رنگارنگی دارد. آکواریوم اولین بخشی می‌باشد که در اینجا با آن روبرو خواهید شد. علاوه بر نمایش های حیوانات مختلف، یک پارک پرندگان هم در این باغ وجود دارد که پرندگان بزرگ و غیربومی را به نمایش می گذارد و باغ هایی از گل های ارکیده و مجموعه بزرگی از سایر گیاهان گرمسیری را شامل می‌شود.

از شامپانزه‌های بامزه که حرکات آدم‌ها را تقلید می‌کنند گرفته تا رقص گروهی فیل‌ها و هنرنمایی تمساح‌ها. اینها همه می‌تواند تنها در باغ‌وحشی در تایلند اتفاق بیافتد.. یکی از چیزهایی که در این پارک حیوانات پوکت نباید از دست داد، آب‌ میوه‌ هایی می باشد که در دکه‌ های جلوی در به فروش می‌رسانند. چیزی شبیه به یخ‌ دربهشت با میوه‌ های طبیعی یا شیره‌ نارگیل نوشیدنی‌ای شیرین و خنک که با آفتاب پوکت می‌چسبد.

باغ پرندگان Phuket Bird Park یکی از بخش‌های پربازدید این باغ وحش برای گردشگران تور پوکت می‌باشد. پر از پرندگان و پروانه های رنگی است. دکوراسیون بسیار زیبا و بیشترِ آن از چوب است. انواع و اقسام پرندگان نظیر طاووس، طوطی، شترمرغ  در باغ پرندگان Phuket Bird Park به زندگی می‌پردازند. در باغ پرندگان Phuket Bird Park نیز نمایش های مختلفی با کمک گرفتن از پرندگان به خصوص طوطی های رنگارنگ برای مردم اجرا می‌گردد.

در این باغ انواع و اقسام گیاهان مناطق مختلف گرمسیری و سردسیری جمع آوری و در بخش های مختلف نگهداری می شوند، گلهای ارکیده زیبا، 50 گونه از کاکتوس، درختان نخل، نیلوفرهای آبی،درختان انبه، موز، سیب، لیچین و سانتول که ممکن است تا به حال نه دیده و نه خورده باشید را مشاهده نمایید. یک حوض و یک آبشار مصنوعی نیز درباغ گیاهان پوکت Phuket Botanic Garden ساخته شده‌اند.

انتشار: 29 آبان 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 31

به "باغ وحش پوکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "باغ وحش پوکت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ وحش پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید