آنالیز دنیاِ پس از هوش مصنوعی و بحران حذف مشاغل

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، در رویداد دو روزه ایستگاه آینده که برای سومین سال متوالی در نمایشگاه اینوتکس با حضور حدود 40 متخصص در حوزه های مختلف دانش و فناوری، پیامدهای مالی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی برگزار می گردد، آینده متأثر از فناوری های تازه مورد آنالیز قرار می گیرد.

آنالیز دنیاِ پس از هوش مصنوعی و بحران حذف مشاغل

توسعه فناوری های دیجیتال، بازسازی جهان فیزیکی با فناوری های نو، تغییرات فناورانه در بدن و فکر انسان و اثرات فناورانه در یکپارچه شدن محیط زیست، محورهایی است که در قالب سخنرانی و پنل به وسیله کارشناسان و آینده پژوهانی از ایران و جهان به آنها پرداخته خواهد شد.

بعلاوه نمایش فیلم های مستند با موضوعات اشاره شده نیز در برنامه های این رویداد واقع شده است. ایستگاه آینده سال جاری از دریچه دو عنوان اصلی هوش مصنوعی و زندگی دیجیتال به آینده نگاه نموده و از این طریق به دگرگونی شرکت ها و زندگی ها می پردازد.

در روز اول با مرور فناوری هایی مانند بلاکچین و واقعیت افزوده به شکل گیری زندگی های مجازی پرداخته شده و گذری به اقتصاد این حوزه و قیاس اندازه گردش مالی فضای مجازی و حقیقی پرداخته می گردد.

در روز دوم نیز به چالش هایی که هوش مصنوعی به وسیله دگرگونی جهان و حذف شغل های فعلی، از جمله برنامه نویسان ایجاد می نماید، پرداخته می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2514

به "آنالیز دنیاِ پس از هوش مصنوعی و بحران حذف مشاغل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دنیاِ پس از هوش مصنوعی و بحران حذف مشاغل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید