بهترین هتل مالزی

به گزارش تور چین ارزان، بهترین هتلی که می‌توانید در تور مالزی یک اقامت آرام و لوکس را تامین خواهد کرد، هتل دانا لنکاوی می‌باشد. هتل دانا لنکاوی دارای درجه بندی 5 ستاره بوده که امکانات و خدمات رفاهی عالی برای تجربه یک اقامت عالی دارد.

بهترین هتل مالزی

هتل دانا لنکاوی در مجموع دارای 125 اتاق فوق العاده بوده که بیشتر آنها رو به دریا می‌باشند. در تمام اتاق‌های این هتل، امکاناتی همچون تهویه هوا، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تلفن، اینترنت پر سرعت بیسیم، تلویزیون، سشوار و صندوق امانات به چشم می‌خورد. کف اتاق ها، تمام چوب بوده و روم سرویس آن به صورت 24 ساعته، یبه فعالیت می‌پردازد و اتاق‌های آن واقعا شیک و مدرن هستند. در تور مالزی به شما توصیه می‌کنیم قیمت را فدای کیفیت سفر خود نکرده و این هتل را برای اقامت انتخاب نمایید.

دانا لنکاوی دارای یک کافه ی کوچک زیبا با مفهوم مالایی می‌باشد و در آن انواع عصرانه‌های محلی به همراه قهوه سرو می‌گردد، مکانی آرامش بخش و عالی که بعد از یک گشت و گذاری طولانی در سواحل زیبای لنکاوی، حسابی خستگی را از تن خود در تور مالزی به در خواهید کرد.

هتل دارای 6 رستوران می‌باشد که از میان آنها در رستوران The Planter’s، باکیفیت ترین غذاهای مدیترانه ای سرو می‌گردد. منظره این رستوران به فضای خارج باعث دلپذیرتر شدن صرف شام در آن شده که البته در صورت تمایل می‌توانید در فضای بسته رستوران غذای خود را میل نمایید.

موقعیت و دسترسی عالی این هتل باعث شده که انتخاب ایده آلی برای اقامت باشد و فاصله ی کم آن از دریا و از جاذبه های مختلف، مزیت بسیار بزرگ آن است. علاوه بر این، از دانا لنکاوی تا فرودگاه بین المللی لنکاوی تنها 30 دقیقه و از دنیای زیر آب لنکاوی هم 15 دقیقه فاصله خواهید داشت.

انتشار: 3 مهر 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 6

به "بهترین هتل مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید