کمپین های جدید تبلیغاتی استان جیانگ سو چین

به گزارش تور چین ارزان، چین همواره در تلاش باری یافتن مسیرها و منابع جدید برای تجارت است و گردشگری از مهمترین منابع تامین قدرت مالی کشور چین به شمار میرود، این کشور در تلاش است تا با کمپین های جدید تبلیغاتی استان جیانگ سو را به جمع شهرهای پربازدیدش بیاورد، برای این ایده نام تجاری و شکل مجازی «خانم سو» (Miss Su) در توسعه گردشگری محلی به کار گرفته خواهد شد.

کمپین های جدید تبلیغاتی استان جیانگ سو چین

خانم سو در تبلیغات گردشگری بین‌المللی جیانگ سو کشور چین، به‌عنوان یک نام تجاری قوی برای گردشگری معرفی شده است. استان جیانگ سو در چین، نماد «خانم سو» را برای گردشگری جیانگ سو راه‌اندازی کرده است. این نماد خلق و خوی زنان شهر آبی Jiangnan است و نماینده زنان زیبا و موفق Jiangnan است.

«خانم سو» با استفاده از همکاری‌های مجازی و آفلاین، روی تبلیغات گردشگری بین‌المللی تمرکز می‌کند و یک برند قوی برای گردشگری در جیانگ سو ایجاد کرده و آگاهی و علاقه به جیانگ سو را افزایش داده است. علاوه بر این 5 راهنمای تور گردشگری، به‌عنوان کاندید در کمپین خانم سو معرفی شدند و علاقه‌مندان این فرصت را داشتند تا کاندید مورد علاقه خود را در سایت رسمی گردشگری استان جیانگ سو انتخاب کنند و به آن رأی دهند. برندگان نهایی انتخاب می‌شوند و دو طرفدار خوش‌شانس، برنده یک سفر با خانم سو می‌شوند. کارشناسان مسافرتی آمریکا، یک زن و شوهر استرالیایی و همچنین روزنامه‌نگاران مشهور Travel Pulse با این تور سفر خواهند کرد. خانم سو تیم را در کل سفر هدایت می‌کند و تجربه‌ای چشمگیر از ویژگی‌های گردشگری و فرهنگی جیانگ سو برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

به‌عنوان بخشی از این کمپین، سفر عجیب و غریب خانم سو در ماه اوت سال 2017 در سوژو آغاز شد و طی آن یک شهر در جیانگ سو به‌خاطر کانال‌ها، پل‌ها و باغ‌های کلاسیک آن شناخته شد. هنگامی که سفر به پایان رسید، یک سمینار برگزار شد و نتیجه «سفر عجیب و غریب خانم سو»، مراحل و اهداف آن مورد بحث قرار گرفت و اهداف بعدی برای ترویج نام گردشگری جیانگ سو تعیین گردید.

انتشار: 8 بهمن 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 58

به "کمپین های جدید تبلیغاتی استان جیانگ سو چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین های جدید تبلیغاتی استان جیانگ سو چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید