تشدید نظارتها بر واحدهای خدماتی و سرویسهای بهداشتی بین راهی استان سمنان

به گزارش تور چین ارزان، ایسنا/ براساس اخبار بدست رسیده، تشدید نظارتها بر واحدهای خدماتی و سرویسهای بهداشتی بین راهی استان سمنان صورت می گیرد.

تشدید نظارتها بر واحدهای خدماتی و سرویسهای بهداشتی بین راهی استان سمنان

امیر کرم زاده در حاشیه بازدید یکی از واحدهای خدماتی بین راهی این استان با اشاره به اینکه استان سمنان در مسیر زائران علی بن موسی الرضا (ع) است، اظهار کرد: از ابتدای سال تا به امروز نظارت بر تأسیسات جهانگردی، واحدهای خدماتی و سرویس های بهداشتی بین راهی برای رفاه حال مسافران و زائران در دستور کار این اداره کل بوده است.

وی ادامه داد: اقداماتی شامل نصب تابلوهای سرویس بهداشتی در محورهای مواصلاتی، برچسب سامانه پاسخگویی به شکایت ها، تعویض شیرآلات و...با هدف ساماندهی سرویس های بهداشتی بین راهی در استان صورت گرفته است.

کرم زاده گفت: نظارت ها بر تأسیسات جهانگردی و پروژه های عمرانی زیرساختی در استان با هدف اجرای کامل شیوه نامه های بهداشتی، رعایت نرخ نامه ها و دستورالعمل ها، آنالیز نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه برای فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و زائران در استان به صورت مداوم انجام می گردد.

وی با اشاره به اینکه شرایط سرویس های بهداشتی در مسیرهای بین راهی و دیگر اماکن باید در شأن جهانگردان باشد، اعلام کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان در راستای وظایف خود، برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و جهانگردان، نظارت بر سرویس های بهداشتی را افزایش داده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان سمنان با تأکید بر اینکه خدمات مطلوب در توسعه جهانگردی استان سمنان نقش مهمی دارد، اضافه نمود: ساماندهی مراکز خدماتی و سرویس های بهداشتی در مسیر تردد مسافران و جهانگردان از مهمترین برنامه های در دست اقدام است که ضمن جذب جهانگرد، با افزایش مدت ماندگاری مسافر منجر به کاهش تصادف ها می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 24 آبان 1402 بروزرسانی: 24 آبان 1402 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2585

به "تشدید نظارتها بر واحدهای خدماتی و سرویسهای بهداشتی بین راهی استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارتها بر واحدهای خدماتی و سرویسهای بهداشتی بین راهی استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید