جدایی 2 گلر استقلال در روزهای پایانی جابجایی، شرایط دروازه آبی ها پیچیده شد

به گزارش تور چین ارزان، رضایی اگرچه در پی جدایی از استقلال است، اما باید در این خصوص با مسئولان باشگاه به توافق برسد.

جدایی 2 گلر استقلال در روزهای پایانی جابجایی، شرایط دروازه آبی ها پیچیده شد

به گزارش خبرنگاران اگرچه در روزهای گذشته بحث جدایی علیرضا رضایی از جمع دروازه بان های استقلال مطرح شده بود، اما ناگهان سینا سعیدی فر، دروازه بان زیر 23 ساله آبی پوشان، جدایی اش قطعی شد و با مسئولان شمس آذر قزوین به توافق نهایی رسید.

با جدایی سعیدی فر و حضور او در شمس آذر حالا استقلال سه دروازه بان مطرح در اختیار دارد. سیدحسین حسینی، علیرضا رضایی و محمدرضا خالدآبادی سه گلر کنونی آبی پوشان هستند که از این جمله رضایی نیز خواستار جدایی است و در تمرینات استقلال نیز شرکت نمی نماید.

رضایی اگرچه در پی جدایی از استقلال است، اما باید در این خصوص با مسئولان باشگاه به توافق برسد. مدیران استقلال خواستار جدایی قرضی این دروازه بان 24 ساله بعد از تمدید قراردادش هستند اما او زیر بار این مسئله نمی رود.

از سوی دیگر مسئولان استقلال قرارداد رضایی را نیز نمی توانند به صورت یک طرفه فسخ نمایند و حالا حضور او در فهرست بزرگسال هم جای یک نفر را پر نموده است.

در این شرایط شرایط خط دروازه استقلال پیچیده تر هم شده است. جواد نکونام با توجه به جدایی سینا سعیدی فر و اینکه رضایی نیز تیم را به زودی ترک می نماید، باید برای گلر سوم تیمش تصمیم بگیرد و از طرفی مدیران باشگاه نیز باید با رضایی برای نحوه جدایی به توافق برسند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2569

به "جدایی 2 گلر استقلال در روزهای پایانی جابجایی، شرایط دروازه آبی ها پیچیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی 2 گلر استقلال در روزهای پایانی جابجایی، شرایط دروازه آبی ها پیچیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید