سامسونگ بتای One UI 4.0 را برای کاربران گلکسی S21 منتشر کرد

به گزارش تور چین ارزان، بالاخره بعد از مدت ها انتظار، سامسونگ فرایند انتشار نسخه بتای One UI 4.0 را شروع کرد. کاربران گوشی های گلکسی S21، S21 پلاس و S21 اولترا در بعضی کشورها به وسیله اپلیکیشن Samsung Members می توانند برای استفاده از این نسخه بتا ثبت نام نمایند.

سامسونگ بتای One UI 4.0 را برای کاربران گلکسی S21 منتشر کرد

رابط کاربری One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 است و به گفته سامسونگ تعداد زیادی قابلیت مربوط به شخصی سازی و بهبود حریم خصوصی به آن افزوده شده است. در حال حاضر کاربران ساکن کشورهای چین، هند، آلمان، لهستان، کره جنوبی، بریتانیا و آمریکا می توانند برای استفاده از این نسخه ثبت نام نمایند.

اگرچه تاریخ انتشار One UI 4.0 در کشورهای مختلف فرق دارد، اما در این کشورها ثبت نام برای بهره گیری از این نسخه امکان پذیر شده است. البته از همین امروز، کاربران آمریکایی دارای گوشی های سری گلکسی S21 می توانند این نسخه را دانلود و نصب نمایند.

در این نسخه کاربران برای شخصی سازی رابط کاربری به امکانات بیشتری دسترسی دارند. و برای تغییر بخش هایی مانند هوم اسکرین، آیکون ها، نوتفیکیشن ها، تصاویر پس زمینه و دیگر چیزهای این چنینی تجربه بهتری خواهند داشت. سامسونگ بعلاوه امکانات مربوط به شخصی سازی ویجت ها را هم تا حد زیادی بهبود بخشیده است.

در کنار این ها، باید به افزایش امکانات مربوط به حریم خصوصی هم اشاره کنیم. به اسم مثال اگر یک اپلیکیشن در حال استفاده از دوربین یا میکروفون باشد، کاربر از این موضوع خبردار می گردد. بعلاوه سامسونگ یک داشبورد تازه طراحی نموده که تاریخچه دسترسی های اپلیکیشن های مختلف را با جزئیات زیادی نمایش می دهد و مدیریت این دسترسی ها راحت تر شده است. اگرچه این قابلیت در اندروید 12 وجود دارد، اما سامسونگ می گوید به جای نمایش تاریخچه مجوزهای مربوط به 24 ساعت گذشته، این محدوده زمانی را به 7 روز گذشته افزایش داده است.

مطمئنا در رابط کاربری One UI 4.0 به غیر از نکات ذکر شده، چندین ویژگی تازه هم وجود دارد که با انتشار گزارش ها و آنالیز های بیشتر، از این ویژگی ها خبردار خواهیم شد.

منبع: MSPowerUser

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2080

به "سامسونگ بتای One UI 4.0 را برای کاربران گلکسی S21 منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ بتای One UI 4.0 را برای کاربران گلکسی S21 منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید