سفر به بالی برای تفریحات زیر آب

به گزارش تور چین ارزان، بالی از بهشتی ترین نقاط روی زمین است و دیدن آن را نباید از دست داد، اما سواحل و زبایی های طبیعی روی خشکی همه ماجرا نیست، باید سری هم به زیر آب بزنید، در بالی حتی میتوانید از زیر آب به روی اب شیرجه بزنید! چطور؟ در ادامه با ما همراه باشید.

سفر به بالی برای تفریحات زیر آب

تفریحات هیجان انگیز زیردریایی در بالی که نیازی به بلد بودن شنا ندارند

عاشق سپری کردن تعطیلات خود در کنار ساحل هستید اما شنا بلد نیستید؟ اصلا نگران نباشید شما تنها کسی نیستید که با چنین مشکلی مواجه است. بالی یک مقصد عالی برای دوست داران دریا و ماسه است اما همواره کسانی که نمی توانند روی آب شناور بمانند از سفر به آن واهمه دارند. برای لذت بردن از تفریحات آبی بالی لازم نیست خیلی اهل ورزش باشید یا بتوانید خود را از غرق شدن نجات بدهید.

اسکوتر زیردریایی برانید

آیا تا به حال اسکوتر زیردریایی دیده اید یا چیزی راجع به آن شنیده اید؟

قبل از این که ما راجع به آن مطلب بنویسیم خودمان هم راجع به آن چیزی نشنیده بودیم. این مورد از تفریحات آبی تور بالی به شدت بامزه است و هنگام سواری بر آن شبیه به یک زیردریایی یک نفره به نظر می رسید. خودتان را به همراه دوستانتان شناور بر بستر دریا زیرآب تصور کنید… یک موقعیت عالی برای گرفتن یک عکس اینستاگرامی!

اسکوتر زیردریایی یک تجربه عالی برای علاقه مندان به غواصی است که می خواهند تجربه ای متفاوت داشته باشند، بدون آن که نیاز به دریافت گذراندن دوره ای خاص یا داشتن تجربه باشد. تنها کاری که لازم است انجام بدهید این است که با آرامش کامل در حبابی که روی سرتان قرار داده شده نفس بکشید. حباب سرتان یک زاویه دید بسیار واضح و شفاف برایتان فراهم می کند. سرعت اسکوتر رانان زیر دریا به 2 کیلومتر بر ساعت می رسد و می تواند تا عمق بیست متری زیر سطح آب برود. بنابر این می توانید صخره های کم عمق را از نزدیک تماشا کنید.

راندن آن نیز به سادگی یک موتور معمولی است. دسته آن را به هر سمت بچرخوانید به همان سو حرکت می کند، همچنین دستگیره ها را فشار دهید تا سرعت افزایش یابد و یا به عمق پایین تری بروید. اگر همیشه آرزوی غواصی را داشتید اما از انجام آن وحشت داشتید موقعیت خوبی است تا با دنیای زیر آب آشنا شوید.

زیر آب قدم بزنید

تعجب نکنید، بله چنین چیزی امکان پذیر است! شما هرگز نمی خواهید چنین تجربه ای در تفریحات آبی بالی را از دست بدهید، حتی اگر توانایی نجات دادن خود در میان دریا را نداشته باشید. پیاده روی، یک تفریح جدید که به سرعت در حال رایج شدن در منطقه است باعث ایجاد امواج در جزیره می شود، به شما امکان می دهد جهان دنیای مرموز زیر آب های روشن را ببینید و حتی موهایتان را خیس نکنید.

تورهای پیاده روی زیر آب در سانور (Sanur) برگزار می شود و ماجراجویان کلاه حبابی مخصوص بر سر می گذارند و وزنه های مخصوص بدن به خود متصل می کنند تا بتوانند به راحتی در نقاط کم عمق اقیانوس پیاده روی کنند. افرادی که سنشان بین 9 تا 70 سال است می توانند از این فعالیت لذت ببرند و در محیطی امن به ماهی ها و صخره های زیر آب نزدیک شوند. بهترین قسمت این فعالیتاین است که شما هیچ احتیاجی به شنا کردن ندارید و تنها راه رفتن کافی است. کار آسانی به نظر نمی رسد؟

با قایق هایی که کفشان شیشه ای است میان دریا بروید!

میخواهید صخره های مرجانی زیبا را ببینید، اما از خیس شدن بدتان می آید؟ نگران نباشید قطعا می توانید چنین تجربه ای داشته باشید. به راحتی سوار طبقه پایین قایق هایی با کف شیشه ای بشوید. این قایق ها به طور خاص با یک شیشه در پایین ساخته شده اند که به عنوان یک ماسک در زیر آب عمل می کنند تا حتی غیر شناگران بتوانند صحنه های زیر آب را ببینند، درست مانند این است که بدون خیس شدن در حال غواصی هستید.

مانند یک ابرقهرمان پرواز کنید

از آب ها صاف ساحل Tanjung Benoa ناگهان مردی با کفش های شبیه به چکمه هایی ساده سبز می شود. این تجربه فلای بوردینگ در سواحل Nusa Dua است که می تواند یکی از مهیج ترین تفریحات آبی بالی باشد. هنگام دیدن چنین صحنه ای ناگهان فکر می کنید با مرد آهنی یا سوپرمن مواجه شده اید! اما اشتباه می کنید این جوان ترین همسفر شما است که دارد فلای بوردینگ را تجربه می کند.

Franky Zapata یک قهرمان سابق جت اسکی مخترع فلای بوردینگ است که در واقع مخلوطی از موج سواری و جت اسکی موتوری است. کفش هایی را می پوشید که به یک تخته موج سواری متصل شده اند و موتوری به آن متصل شده است. با فشار آب بالا، شما را به هوا هدایت می کند، آب از نازل ها خارج می شود. بله، بسیار شبیه یک ابرقهرمان که در حال نجات مردم شهر است به نظر خواهید رسید.

فلای بوردینگ معمولی و سطح پایین به شکل صاف ایستادن بر روی آب انجام می شود اما اگر شما در این ضمینه تجربه زیادی دارید و می خواهید تجربه خود را ارتقا دهید می توانید مانند یک انسان دلفینی درون آب شیرجه بزنید. فلای بوردینگ هایی که اخیرا انجام می شود حرکات عجیب آکروباتیک را نشان می دهد! (البته، اگر این را آموزش ندهید، به هیچ وجه آن را امتحان نکنید!) این جاذبه جدید Nusa Dua، فلای بوردینگ می تواند افراد را تا ارتفاع 15 متری سطح دریا بالا ببرد. یک ماجراجویی عالی برای جادوگران آدرنالین!

تیوب سواری آبی در نواحی Payangan

بالی دارای تعداد زیادی از رودخانه ها، دره ها و رودخانه ها است و منطقه شمالی Payangan یکی از دست نخورده ترین مکان های جزیره است. هنگامی که جریان رودخانه شما را پایین می برد ضربان قلبتان به بیشترین حد خود می رسد و در همین حین می توانید از طبیعت زیبا و گل ها و گیاهان دیدنی بالی نیز لذت ببرید.

تفاوت اصلی تیوب سواری در آب با قایق سواری در امواج چیست؟

قایق سواری غالبا به صورت دسته جمعی و همراه با دیگران انجام می شود، اما تیوب سواری در آب به صورت انفرادی در تیوبی به شکل دونات که میانش فرو رفته است انجام می شود و یکی از جذاب ترین تفریحات آبی بالی است.

انتشار: 31 فروردین 1397 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 85

به "سفر به بالی برای تفریحات زیر آب" امتیاز دهید

9 کاربر به "سفر به بالی برای تفریحات زیر آب" امتیاز داده اند | 2.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به بالی برای تفریحات زیر آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید