شعبانی بهار: امیدوار به کسب سهمیه تیمی زنان در آلمان هستیم

به گزارش تور چین ارزان، رییس فدراسیون تیروکمان از تخصیص بودجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به تیم های المپیکی اطلاع داد و گفت: در حال رایزنی هستیم تا زودتر این بودجه به فدراسیون تخصیص پیدا کند تا تیم خوبی را برای جهانی آلمان آماده کنیم.

شعبانی بهار: امیدوار به کسب سهمیه تیمی زنان در آلمان هستیم

غلامرضا شعبانی بهار در گفت وگو با خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که آیا اردوی تیم ملی تیروکمان نیز همانند پاراتیروکمان در کیش دایر خواهد شد، اظهار کرد: اردوی تیم ملی تیروکمان ارتباطی به پاراتیروکمان ندارد، کوشش ما بر این است که اردوها را در مناطق مختلف گرمسیری برگزار کنیم تا کمانداران از نظر شرایط آب و هوایی مسئله ای برای تمرین نداشته باشند.

وی با تشکر از حمایت ویژه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از تیم های المپیکی گفت: با توجه به حمایت ویژه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از فدراسیون های المپیکی، قرار بر این است اعتبار ویژه ای از سوی این وزارتخانه به تیروکمان تخصیص پیدا کند. بنابراین در حال رایزنی هستیم که زودتر این بودجه به حساب فدراسیون واریز گردد تا تیم خوبی را برای جهانی آلمان که آخرین مرحله برای کسب سهمیه است، آماده کنیم.

رییس فدراسیون تیروکمان پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سهمیه تیمی در آلمان هستید، توضیح داد: در آلمان 6 سهمیه تیمی در بخش زنان و مردان توزیع می گردد که امیدوار هستیم جزء این 3 تیم قرار بگیریم. البته شرایط ما از نظر کسب سهمیه در بخش زنان بهتر از مردان است. زیرا در بخش زنان تنها 9 تیم و در مردان 27 تیم هنوز سهمیه کسب نکردند.

شعبانی بهار همچنین درباره شرایط خوابگاه کمانداران نیز گفت: خوابگاه کمانداران در ضلع جنوب غربی سایت تیروکمان در حال ساخت است و فرایند کاری آن به سرعت در حال اجرا است. اگر منابع اقتصادی آن تامین گردد تصور می کنم ظرف 6 ماه آینده ساخت خوابگاه به اتمام برسد.

وی در انتها در مورد بدهی های فدراسیون اظهار کرد: در حال حاضر اولویت اصلی ما المپیک است و تمام برنامه ریزی خود را معطوف کسب سهمیه در جهانی آلمان کردیم تا به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم. بدهی های فدراسیون سنگین است و در شرایط کنونی امکان پرداخت بدهی ها را نداریم. البته یکسری از بدهی ها مربوط به حقوق پرسنل است که سعی داریم تا انتها سال بدهی های مربوط به پرسنل را پرداخت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 926

به "شعبانی بهار: امیدوار به کسب سهمیه تیمی زنان در آلمان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانی بهار: امیدوار به کسب سهمیه تیمی زنان در آلمان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید