قابلیت ارسال پیغام های صوتی خودتخریب شونده به واتس اپ اضافه شد

به گزارش تور چین ارزان، واتس اپ به طور رسمی آغاز به ارائه قابلیتی نموده است که کاربران با استفاده از آن می توانند پیغام های صوتی خود را به گونه ای برای دیگران ارسال نمایند که پس از شنیده شدن حذف شوند. این ویژگی که View Once نام دارد از سال 2021 برای عکس ها و ویدیوها در دسترس واقع شده است و اکنون برای پیغام های صوتی از راه رسیده است.

قابلیت ارسال پیغام های صوتی خودتخریب شونده به واتس اپ اضافه شد

ارسال پیغام های صوتی که پس از شنیده شدن حذف می شوند در واتس اپ نسبتاً ساده است و برای انجام آن ابتدا باید گزینه View Once را انتخاب کنید و سپس پیغام صوتی خود را بفرستید. با این ویژگی پیغام شما پس از شنیده شدن به وسیله گیرنده، به طور اتوماتیک حذف می گردد. این ویژگی به طور بالقوه می تواند از حریم خصوصی کاربران در پیغام های صوتی که موضوعات حساسی را ذکر می نمایند، محافظت کند. به عنوان مثال ممکن است در شرایطی مجبور شوید که اطلاعات کارت بانکی خود را به وسیله پیغام های صوتی با دیگران به اشتراک بگذارید.

راه های دورزدن قابلیت نو واتس اپ

واتس اپ کاربران را تشویق نموده تا پیغام های خودتخریب شونده را فقط برای افرادی ارسال نمایند که به آن ها اعتماد دارد، زیرا راه هایی برای سوءاستفاده از این ویژگی وجود دارد. به عنوان مثال، کاربران اندروید می توانند در هنگام گوش دادن به پیغام های صوتی از قابلیت ضبط صفحه نمایش استفاده نمایند و بعلاوه به راحتی می توان این پیغام ها را با یک دوربین یا میکروفون اکسترنال ضبط کرد.

این ویژگی طی چند روز آینده برای کاربران سراسر دنیا ارائه خواهد شد، بنابراین ممکن است کمی دیرتر برای شما در دسترس قرار بگیرد. واتس اپ در طول چند سال گذشته قابلیت های زیادی را برای کاربران ارائه نموده است. ازجمله این قابلیت ها می توان به امکان اشتراک گذاری عکس ها با فرمت اصلی و بدون فشرده سازی اشاره نمود که هفته گذشته معرفی شده بود. بعلاوه این برنامه هفته گذشته به قابلیت نو دیگری برای قفل کردن چت های خصوصی مجهز شد.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 آذر 1402 بروزرسانی: 17 آذر 1402 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2588

به "قابلیت ارسال پیغام های صوتی خودتخریب شونده به واتس اپ اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت ارسال پیغام های صوتی خودتخریب شونده به واتس اپ اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید