مسکو به دنبال ابقای صندلی خود در بازار گندم دنیا

به گزارش تور چین ارزان، بر اساس آخرین آمار وزارت کشاورزی روسیه، فراوری گندم این کشور به 85.9 میلیون تن افزایش یافته است و مسکو در نظر دارد تا دوباره صندلی نخست خود در بازار گندم در دنیا را در سال های آینده به دست بیاورد.

مسکو به دنبال ابقای صندلی خود در بازار گندم دنیا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از راشاتودی، بر اساس آخرین آمار وزارت کشاورزی روسیه، این کشور فراوری غلات خود را نسبت به سال گذشت 6 درصد افزایش داده و 124 میلیون تن غلات برداشت نموده است.

یکی از اصلی ترین غلات روسیه، گندم است که برداشت آن به 85.9 میلیون تن افزایش یافته که از میزان سال گذشته بالاتر رفته است. این برداشت، دومین برداشت عظیم گندم برای روسیه محسوب می گردد که به رکورد سال 2017 نزدیک شده است. در آن سال 86 میلیون تن گندم در روسیه برداشت شد.

وزارت کشاورزی روسیه هفته گذشته پیش بینی کرد، انتظار دارد برداشت غلات این کشور به 122.5 میلیون تن برسد. که یکی از عظیم ترین برداشت غلات پس از رکورد 135.5 میلیون تن در سال 2017 است.

روسیه در نظر دارد تا دوباره صندلی نخست خود در بازار گندم در دنیا را در سال های آینده به دست بیاورد.

قرار است پاکستان به یکی از عظیم ترین واردکنندگان گندم روسیه در امسال تبدیل گردد و به جمع کشورهایی نظیر عربستان، مصر، ترکیه، برزیل، ویتنام و تانزانیا و کشورهای دیگر بپیوندد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1523

به "مسکو به دنبال ابقای صندلی خود در بازار گندم دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو به دنبال ابقای صندلی خود در بازار گندم دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید