تور روسیه: پنج سلاح صادراتی تازه روسیه

به گزارش تور چین ارزان، جنگنده نسل پنجم چک میت، پهپاد های پیشرفته و نوع تازه از تفنگ نمادین کلاشنیکف به لیست تسلیحات تازه صادراتی روسیه راه یافتند.

تور روسیه: پنج سلاح صادراتی تازه روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، صادرکننده دولتی تسلیحات روسیه به تازگی لیستی از پنج تسلیحات برتر خود را معرفی نموده که بازار های بین المللی به آن توجه نشان داده اند. از تفنگ های تهاجمی گرفته تا جنگنده های نسل پنجم و پهپاد های پیشرفته بخشی از این تسلیحات هستند.

این لیست به وسیله رزوبورون اکسپورت صادرکننده تسلیحات روسی تهیه شده است و روز پنجشنبه به وسیله الکساندر میخیف مدیرکل آن شرکت ارائه شد:

جنگنده چک میت سوخوی - 75

این جنگنده در جایگاه نخست تسلیحات صادراتی قرار گرفته است. این هواپیمای نظامی که به زودی فراوری خواهد شد در نمایشگاه بین المللی هوا فضای روسیه 2021 و نمایشگاه هوایی دبی به نمایش گذاشته شد. این جنگنده نسل پنجم تک موتوره انتظار می رود قادر به عملیات بدون سرنشین باشد و قادر به درگیری با اهداف هوایی و زمینی با تسلیحات پیشرفته خواهد بود. قیمت این جنگنده از جمله ویژگی های مجذوب کننده آن است و انتظار می رود 25 تا 30 میلیون دلار برای هر فروند جنگنده باشد تقریبا دو برابر کم تر از رقیب اصلی آن جنگنده اف -35 ساخت امریکا.

پهپاد تهاجمی و نظارتی اوریون - ای

پهپاد تازه Orion - E که در نمایشگاه بین المللی هوافضای روسیه 2021 در ماه جولای به نمایش گذاشته شد و باعث جلب توجه خریداران بالقوه شده است. گفته می شد این پهپاد یک پهپاد تمام عیار نظارتی و ضربتی است که می تواند اهداف زمینی را با موشک و بمب هدف حمله قرار دهد و از ارتفاعات بالا کار رصد را انجام دهد.

براساس تصاویر آزمایشی که ارتش روسیه در اوایل ماه جاری منتشر کرد این پهپاد دارای قابلیت درگیری با اهداف هوایی است.

موشک انداز چندگانه TOS-2

یکی دیگر از سلاح های تازه در این لیست موشک انداز چندگانه توچکا TOS-2 است که موشک های راهنمایی نشده 220 میلی متری با کلاهک ترموباریک یا گرمافشاری شلیک می نماید. این سیستم جانشین TOS-1 است که در روسیه به عنوان شعله افکن سنگین طبقه بندی شده است. سلاح تازه با یک شاسی چرخدار عرضه می گردد که سیستم را متحرک تر و همه کاره تر می سازد.

اسلحه کلاشنیکف تازه AK-19

نوع تازه تفنگ تهاجمی کلاشنیکف نمادین AK-19 در این لیست قرار گرفته است. مقامات روسیه در اوایل این هفته اعلام کردند که صادرکننده تسلیحات روسی اولین قرارداد های بین المللی را برای تامین تفنگ تازه منعقد نموده است.

سامانه ضد هوایی اس -350

سامانه های ضد هوایی ساخت روسیه که کماکان جزو بهترین تسلیحات صادراتی این کشور به جای مانده اند با اس - 350 در لیست تسلیحاتی تازه معرفی شده اند. این سیستم که پیش تر به وسیله ارتش روسیه پذیرفته شده بود سال جاری برای نخستین بار در خارج از کشور به نمایش گذاشته شد و در نمایشگاه هوایی دبی در ماه نوامبر به نمایش عایدی.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2279

به "تور روسیه: پنج سلاح صادراتی تازه روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: پنج سلاح صادراتی تازه روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید