موزه هنر چین (the china art museum shanghai) در شانگهای

به گزارش تور چین ارزان، چینی ها شاید امروز به صنعتگریشان مشهورند اما تاریخچه ای هنری را پشت سرگذاشته اند، اگر در شانگهای به دنبال رد این هنر در میان هنرمندان امروزی چین هستید، بایست به موزه هنر چین (the china art museum shanghai) در شانگهای سری بزنید که اثار هنرمندان معاصر را در خود نگاه میدارد.

موزه هنر چین (the china art museum shanghai) در شانگهای

اصلی‌ترین کلکسیون‌های هنر مدرن در چین و عظیم‌ترین گالری هنری در کل آسیا موزه هنر چین The China Art Museum یا همان کاخ هنر چین است.

موزه هنر چین واقع شده در ساختمان مجلل شانگهای یعنی پاویلیون چین میباشد پاویلیون تنها بازمانده از اکسپوی 2010 شانگهای و تا حدی به یک هرم وارونه شباهت دارد. از جاذبه های گردشگری آن میتوان به نمایشگاهی از قطعات هنرمندان مشهور چینی، مجموعه‌هایی از هنر مدرن چین و همچنین قطعات هنری زیادی که به توسعه فرهنگی شانگهای در طول سال های طولانی مربوط میشود، اشاره نمود. اگر شما فردی هستید که به هنر علاقه خاصی می ورزید پیشنهاد میکنم که در تور چین سفر به شانگهای حتما سری به مرکز هنرهای شرقی Oriental Art Center بزنید زیرا اینجا همانجایی است که موسیقی های مشهور اپرا و کلاسیک و تئاترهای بسیاری در آن اجرا میشود

انتشار: 30 فروردین 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 82

به "موزه هنر چین (the china art museum shanghai) در شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه هنر چین (the china art museum shanghai) در شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید