معبد Fayuan پکن چین

به گزارش تور چین ارزان، مردم چین فرهنگی باستانی با مذهب بودایی دارند، تاریخچه ای که پر از یادگار از قرنها پادشاهان و عالمان معتقد به این مذهب است، معبد Fayuan پکن یکی از مشهورترین آثار تاریخی به جای مانده از پادشاهی خاندان‎ Tang ‎در چین است که امروز بسیار مورد توجه گردشگران میباشد.

معبد Fayuan پکن چین

یکی دیگر از معبدهایی که در چین مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است ‏ معبد‎ Fayuan‎‏‏‎میباشد که در جنوب غربی شهر پکن قرار دارد.

معبد ‎ Fayuan‎‏‏توسط امپراطور‎ Li Shimin ‎ در دوران امپراطوری خاندان‎ Tang ‎در سال 654 شروع به ساخت کردند و بازسازی و مرمت آن در دوره سلطنت‎ Zhengtong (1436–1449) ‎و ‏خاندانMing ‎ انجام شد. این بسیار دیدنی و جذاب است زیرا در آن قطعه های تاریخی و قدیمی مانند مجسمه های بودا، شیرهای بزرگ برنزی وجود دارند و همچنین معماری فضای داخلی معبد و کنده کاری ها و منبت کاری های شگفت آوری دارد. مساحت این معبد بزرگ 6700 متر مربع است. از دیگر جاذبه های ‏ معبد ‎ Fayuan‎‏وجود نسخه های خطی بودائی از زمان خاندان ‏Ming‏ و ‏Qing است. در این معبد بزرگ و زیبا ساختمان اصلی در قلب آن واقع شده و دیگر بناها مانند سالن اصلی، سالن پادشاه، دروازه معبد آسمانی و سالن بزرگ برج زنگ آن را احاطه کرده اند. مجسمه هایی که در این معبد مشاهده می‌کنید جز ارزشمندترین مجسمه ها در تور چین هستند.‎

انتشار: 6 اردیبهشت 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 91

به "معبد Fayuan پکن چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معبد Fayuan پکن چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید