ادعای جالب سرمربی تیم ملی پرتغال درباره ابتلای رونالدو به کرونا

به گزارش تور چین ارزان، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال درباره مبتلا شدن کاپیتان این تیم به کرونا اظهارنظری عجیبی انجام داد.

ادعای جالب سرمربی تیم ملی پرتغال درباره ابتلای رونالدو به کرونا

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (سه شنبه) بود که فدراسیون فوتبال پرتغال با انتشار بیانیه ای بیان کرد کاپیتان تیم ملی این کشور، کریستیانو رونالدو در اردوی تیم ملی به کرونا مبتلا شده است. با این حال فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ارغوانی پوش شبه جزیره ایبرا معتقد است که ستاره یوونتوس در مدت حضورش در اردوی تیم ملی پرتغال به این ویروس مبتلا نشده و عدم رعایت مقررات بهداشتی توسط یک یا بعضی افراد در داخل اردو دلیل ابتلای رونالدو نبوده است. رونالدو به سبب ابتلا به کرونا نه تنها نمی تواند پرتغالی ها را در بازی امشب شان مقابل سوئد در لیگ ملت های اروپا همراهی کند بلکه تا دو هفته دیگر هم قادر نیست برای یوونتوس به میدان برود.

سانتوس در جمع خبرنگاران گفت: از روز دوشنبه هفته گذشته تمام اعضای تیم اینجا در محل تمرینات مان در لیسبون کاملاً قرنطینه بوده اند. از همه ما تست کرونا گرفته شد و اجازه ورود هیچ کسی هم به این محل داده نشد. در اولین اردوی مان هیچ مسئله ای به وجود نیامد اما ظاهراً بعد از آن اتفاقی اتفاق افتاده است که البته به خاطر عدم رعایت مقررات بهداشتی بوده است. اینجا جایی نبوده که ویروس به اعضای تیم ما حمله نموده است.

سانتوس ادامه داد: نبود غیبت هر بازیکن به خاطر ابتلا به کرونا تأثیرگذار است و خب در خصوص رونالدو شاید این موضوع تأثیرگذارتر باشد. با این حال من به توانایی های تمام بازیکنانی که به میدان خواهند رفت ایمان دارم. برنامه بازی مانند قبل خواهد بود.

تیم ملی پرتغال امشب (چهارشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران میزبان سوئد خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1546

به "ادعای جالب سرمربی تیم ملی پرتغال درباره ابتلای رونالدو به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جالب سرمربی تیم ملی پرتغال درباره ابتلای رونالدو به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید