اسبقیان: حکم ریاستم صادر گردد، از سمتم در وزارت ورزش استعفا می کنم

به گزارش تور چین ارزان، رئیس جدید فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: حکم ریاستم که صادر گردد، از سمتم در وزارت ورزش و جوانان کناره گیری خواهم کرد.

اسبقیان: حکم ریاستم صادر گردد، از سمتم در وزارت ورزش استعفا می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شروین اسبقیان بعد از انتخاب به عنوان رئیس جدید فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: از همه رؤسای هیئت ها، دبیران و اعضای هیئت رئیسه که امروز زحمت کشیدند و در این شرایط شیوع ویروس کرونا در مجمع حضور پیدا کردند تا فدراسیون جانبازان و معلولین ثبات مدیریت داشته باشد، تشکر می کنم. آنها واقعاً ایثار کردند و سربازان واقعی وطن هستند.

وی ادامه داد: برنامه هایم به سه بخش برنامه کوتاه، میان و بلندمدت تقسیم شده است. در برنامه کوتاه مدت بحث حضور در پارالمپیک برای ما بسیار مهم است و بعد از آن بازی های پاراآسیایی را داریم. با توجه به این دو رویداد مهم، فدراسیون نمی تواند نسبت به آنها بی تفاوت باشد و سیاست ما موفقیت در این بازی هاست. توسعه ورزش همگانی، قهرمانی، بحث های پژوهشی و علمی و استعدادیابی، همه با رویکرد فرهنگی در راستای سیاست های نظام مدنظر خواهد بود.

اسبقیان درباره استعفایش از سمتش در وزارت ورزش به عنوان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: تعهد داده ام در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون از سمت خودم کنار می روم و بعد از صدور حکم ریاستم این کار را انجام خواهم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1128

به "اسبقیان: حکم ریاستم صادر گردد، از سمتم در وزارت ورزش استعفا می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسبقیان: حکم ریاستم صادر گردد، از سمتم در وزارت ورزش استعفا می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید