استقلال پول آنجلو آلسیو را از کجا می آورد؟

به گزارش تور چین ارزان، آنجلو آلسیو مشاور ایتالیایی مورد نظر فرهاد مجیدی اعلام نموده بود باشگاه استقلال هیچ تماسی با او نداشته است.

استقلال پول آنجلو آلسیو را از کجا می آورد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، این که فرهاد مجیدی بخواهد یک مشاور ایتالیایی بیاورد نه تنها بد نیست که خوب هم هست اما باید پرسید پول قرارداد این مربی یا مشاور از کجا تامین می گردد؟

همه می دانند که باشگاه استقلال برای پرداخت طلب پادوانی و حتی خانواده پورحیدری مشکل دارد. از طرفی بخشی از حقوق دیاباته و میلیچ هم پرداخت نشده است طبعا همه اینها به مسائل اقتصادی باشگاه مربوط می گردد که البته بخشی از این پولها باید قبلا پرداخت می شد. آنجلو آلسیو هم اگر واقعاً خودش باشد! و استقلالی ها بخواهند دستیار آنتونیو کنته را به تهران بکشانند، طبعاً پول می خواهند و باید دید در این شرایط باشگاه استقلال چطور می خواهد هزینه حضور او را جور کند؟

آنچه مسلم است کادر فنی استقلال احتیاج مبرم به تقویت دارد و فرهاد مجیدی هم به همین دلیل مشغول مذاکره با آنجلو آلسیوست. هر چند که بعید می دانیم دستیار کونته واقعا به تهران بیاید و البته دستیار کونته باشد! استقلالی ها قبل از آوردن چنین مشاوری حتماً باید بودجه موردنظر را تهیه نمایند تا ماجراهای پادوانی و بودوروف تکرار نگردد.

تاکید می کنیم نفس کار که همان تقویت کادر فنی استقلال با استفاده از یک مربی اروپایی باشد، کار خوبی است و باید از این کار حمایت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1960

به "استقلال پول آنجلو آلسیو را از کجا می آورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال پول آنجلو آلسیو را از کجا می آورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید