افزایش تقاضای چین بهای نفت را بالا برد

به گزارش تور چین ارزان، به دنبال انتشار خبر دریافت حجم های عظیم نفت برای تاسیسات چین در ماه های آگوست و سپتامبر از آمریکا، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت.

افزایش تقاضای چین بهای نفت را بالا برد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، به دنبال انتشار خبر دریافت حجم های عظیم نفت برای تاسیسات چین در ماه های آگوست و سپتامبر از آمریکا، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت.

این خبر بر نگرانی ها در خصوص کاهش بهبود تقاضا پس از شیوع کرونا و افزایش عرضه پیشی گرفته است.

هر بشکه نفت برنت با 15 سنت افزایش 44.95 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 18 سنت افزایش 42.19 دلار معامله شد.

شرکت ملی نفت چین به صورت آزمایشی نفتکش هایی برای انتقال حداقل 20 میلیون بشکه نفت خام آمریکا برای ماه های آگوست و سپتامبر رزرو نموده است.

رکورد واردات نفت خام از سوی عظیم ترین واردکننده نفت خام دنیا و کاهش محدودیت های کووید 19 در دنیا، قیمت نفت را تقویت نموده است هرچند انتظار می رود، موج جدید شیوع این ویروس در چند کشور دوباره مصرف را کاهش دهد.

بانک ای ان زد برآورد کرد که تقاضا در 4 ماه گذشته 8 میلیون بشکه در روز افزایش یافته و به 88 میلیون بشکه در روز رسیده است که هنوز 13 میلیون بشکه در روز کمتر از مدت مشابه سال گذشته است.

سرمایه گذاران در کوشش برای یافتن سرنخ های بیشتر از عرضه آینده نفت با توجه به نشست این هفته نشست وزارتی اوپک پلاس هستند. این نشست قرار است 19 آگوست برگزار گردد.

به گفته تحلیلگران، توجه این نشست احتمالا بار دیگر بر میزان پایبندی به سهمیه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1454

به "افزایش تقاضای چین بهای نفت را بالا برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تقاضای چین بهای نفت را بالا برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید