سال جاری هم سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2

به گزارش تور چین ارزان، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ می گوید که شرایط پرسپولیس و نحوه نتیجه گیری این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در امتیازهای فوتبال ایران تأثیرگذار است.

سال جاری هم سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2

از سفر با تور لحظه آخری پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

سهیل مهدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد ادعای یک روزنامه قطری مبنی بر اینکه سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای سال 2019 به دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه پلی آف تقلیل پیدا می نماید، گفت: هنوز چیزی در این خصوص تعیین نیست و باید امتیازها مورد آنالیز قرار بگیرد. هنوز رده بندی نهایی تعیین نشده و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد. شرایط این تیم در امتیاز باشگاه های ایران تأثیرگذار است و رنکینگ نهایی تیم ملی هم تعیین نیست.

وی اضافه کرد: تنها چیزی که تعیین است، از سال 2020 نحوه آنالیز امتیازها به این شکل خواهد بود که عملکرد تیم ملی 10 درصد و باشگاه ها 90 درصد در فرایند امتیازدهی تأثیرگذار است. با این حال باید منتظر بمانیم تا امتیازها تعیین و سپس سهمیه های ما برای دو سال دیگر تعیین گردد. 2+2 شدن سهمیه های ما چیز عجیبی نیست و سهمیه ما برای سال 2017 و 2018 هم 2+2 بود، اما به دلیل تعلیق فوتبال کویت و محرومیت آنها 1+3 شدیم. شاید در امتیازدهی جدید هم محرومیتی شامل بعضی کشورها گردد و سهمیه ها تغییر کند. سهمیه ها نیز هر دو سال یک بار تعیین می گردد . اگر سهمیه ای اعلام گردد، تا دو سال اعتبار دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 956

به "سال جاری هم سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری هم سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید