باید روی کسب سهمیه های باقیمانده کشتی برای المپیک تمرکز کنیم

به گزارش تور چین ارزان، ابراهیم مهربان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه با شرایط حال حاضر ایران و جهان، بحث لغو مسابقات جهانی چندان دور از انتظار نبود گفت: به راحتی می شد این موضوع را پیش بینی کرد و ما هم با توجه به لغو رقابتهای جهانی بهتر دیدیم در شرایط خاص کنونی اردوی تیم ملی را هم فعلاً تعطیل کنیم.

باید روی کسب سهمیه های باقیمانده کشتی برای المپیک تمرکز کنیم

وی اضافه کرد: حالا با توجه به روشن شدن شرایط رقابتهای جهانی و لغو این رویداد بین المللی باید تمام توان خودمان را به کار بگیریم تا سهمیه های باقیمانده المپیک را کسب کنیم. بدیهی است از این به بعد تمام تمرکز و اولویت ما به این موضوع اختصاص دارد و سپس باید برای حضوری پرقدرت در المپیک بیاندیشیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص برنامه های آینده تیم ملی گفت: فعلاً باید در انتظار اعلام تقویم نهایی و قطعی اتحادیه جهانی کشتی باشیم تا بتوانیم برای حضور در تورنمنت های و رویدادهای مورد نظر و مهم سال 2021 تصمیم گیری و برنامه ریزی کنیم.

مهربان در سرانجام شرح داد: آنچه مسلم است با لغو مسابقات جهانی، اولویت اصلی ما برگزاری مسابقات لیگ و سپس تکمیل سهمیه های باقیمانده المپیک است. ضمن اینکه باید پروتکل های بهداشتی هم به خوبی رعایت شود تا مربیان و کشتی گیران از تهدید ابتلاء به کرونا محفوظ باشند. کشتی ایران روزهای مهم و سختی را پیش رو دارد که باید در ابتدا به سلامتی بچه ها بیاندیشیم و سپس آنها را برای میادین مهمی همچون المپیک مهیا کنیم.

به گزارش خبرنگاران، کشتی آزاد کشورمان باید خود را برای کسب سهمیه المپیک در اوزان 65، 74 و 97 کیلوگرم آماده کند که پیکارهای گزینشی المپیک در فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

رقابت های جهانی کشتی بزرگسالان در سال 2020 که قرار بود روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شود به دلیل شیوع کرونا با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی لغو و مسابقات دیگری تحت عنوان جام جهانی جایگزین آن شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1617

به "باید روی کسب سهمیه های باقیمانده کشتی برای المپیک تمرکز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید روی کسب سهمیه های باقیمانده کشتی برای المپیک تمرکز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید