آنالیز آخرین شرایط 2 بازیکن مصدوم تیم فوتبال امید، محبی و شجاعی از تمرین گروهی منع شدند

به گزارش تور چین ارزان، دو بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان دچار مصدومیت شده اند که به توصیه پزشکان فعلاً از انجام تمرینات گروهی منع شده اند تا شرایط پایداری پیدا نمایند.

آنالیز آخرین شرایط 2 بازیکن مصدوم تیم فوتبال امید، محبی و شجاعی از تمرین گروهی منع شدند

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد دهقانی، فیزیوتراپ تیم فوتبال امید کشورمان با تشریح آخرین شرایط مصدومیت دو بازیکن این تیم گفت: محبی و شجاعی فعلاً امکان حضور در تمرینات گروهی را ندارند.

وی با بیان این موضوع گفت: محمد محبی در بازی آخر بازی باشگاهی خودش دچار مصدومیت از ناحیه مچ پای راست بوده که در این ناحیه به دلیل کشیدگی التهاب دیده می گردد. البته تمرینات محبی به صورت اختصاصی دنبال می گردد تا این فشار کمتر گردد و با استراحت و فیزیوتراپی به بهبودی کامل دست یابد.

فیزیوتراپ تیم فوتبال امید کشورمان درباره آخرین شرایط مصدومیت علی شجاعی گفت: شجاعی از قبل دچار مصدومیت بوده است که البته در حال کنترل شرایط او هستیم تا این مصدومیت تشدید نگردد. توصیه ما این است که فعلاً هر دو بازیکن در تمرینات گروهی شرکت نکنند و زیر نظر کادر پزشکی تمرین داشته باشند تا شرایط شان بهتر گردد و نگرانی در این زمینه نداشته باشیم. امیدواریم در روزهای آینده با بهبود مصدومیت بتوانند در تمرینات گروهی حضور یابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 929

به "آنالیز آخرین شرایط 2 بازیکن مصدوم تیم فوتبال امید، محبی و شجاعی از تمرین گروهی منع شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز آخرین شرایط 2 بازیکن مصدوم تیم فوتبال امید، محبی و شجاعی از تمرین گروهی منع شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید