برگزاری انتخابات هیئت رئیسه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری البرز

به گزارش تور چین ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: با اکثریت آرای مجمع عمومی، انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان تشکیل شد.

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری البرز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، ظهر روز چهارشنبه 29 مردادماه 1399 فریدون محمدی مطرح نمود: یکی از اهم برنامه هایی که انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافری و گردشگری استان باید روی آن متمرکز شوند، دوران کرونا و پساکرونا است.

او افزود: خوشبختانه با اکثریت آرا در مجمع عمومی، انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان تشکیل شد و قطعاً این موضوع سرآغازی بر تحولی بنیادین در رونق صنعت گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: امید این می رود که تفکر انجمن صنفی قوی و قدرتمند در استان محقق شود. چرا که انتظار از مدیران آژانس ها و دفاتر خدماتی و گردشگری از بقیه صنوف بیشتر است. مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری باید یک مدیر به تمام معنا در صنعت گردشگری باشند.

او یادآور شد: تعامل انجمن ها با اداره کل استان ضروری است، چون هردو در یک خط و یک سنگر و برای یک هدف مشترک تلاش می کنند و هردو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

انتخابات این دوره هیئت رئیسه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان البرزبا حضور بیش از 40 نفر از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان برگزار شد. علی گلوند، احمد رضا رضایی، حامد منصوری، مجید نوری و افسانه اکبری به عنوان اعضای هیئت رئیسه انجمن و همچنین فریبا کریمی و ایوب شکیبا به عنوان بازرس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان انتخاب شدند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1457

به "برگزاری انتخابات هیئت رئیسه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری انتخابات هیئت رئیسه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید