تور ارزان اروپا: بوسکتس برترین بازیکن تورنمنت لیگ ملت های اروپا شد

به گزارش تور چین ارزان، کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا در سرانجام دومین دوره رقابت های لیگ ملت های به اسم برترین این تورنمنت انتخاب شد.

تور ارزان اروپا: بوسکتس برترین بازیکن تورنمنت لیگ ملت های اروپا شد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران، یکشنبه شب در چارچوب فینال مسابقات فوتبال لیگ ملت های اروپا از ساعت 22 و 15 دقیقه، تیم های ملی اسپانیا و فرانسه در استادیوم سن سیرو شهر میلان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود فرانسه به سرانجام رسید.

پس از سرانجام ملاقات نهایی دومین دوره رقابت های لیگ ملت های اروپا کمیته فنی اتحادیه فوتبال اروپا سرخیو بوسکتس کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا را به اسم برترین بازیکن این تورنمنت معرفی کرد.

علاوه بر این کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا با حضور در ترکیب ثابت تیم خود مقابل تیم ملی فوتبال فرانسه به رکورد 131 بازی ملی برای ماتادور ها رسید.بوسکتس 33 ساله اکنون در کنار آندرس اینیستا اسطوره سابق تیم ملی اسپانیا با 131 بازی در صندلی چهارم پرسابقه ترین بازیکنان لاروخا واقع شده است.

بیشتر بخوانید

  • ایتالیا یک - اسپانیا 2/ انتقام ماتادور ها از تیم مانچینی کامل شد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2122

به "تور ارزان اروپا: بوسکتس برترین بازیکن تورنمنت لیگ ملت های اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: بوسکتس برترین بازیکن تورنمنت لیگ ملت های اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید