ترامپ: حمایتی از طرح استیضاح وجود ندارد

به گزارش تور چین ارزان، رئیس جمهوری آمریکا امروز (شنبه) در پیامی توییتری نوشت: حمایتی از طرح استیضاح در اینجا وجود ندارد. گمان می کنم دموکرات ها باید با طرح بازی جدیدی وارد شوند.

ترامپ: حمایتی از طرح استیضاح وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در یک سری پیغام های توییتری نوشت: آدام شف (رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا) می گوید وقتی جمهوری خواستار از عبارت شوخی روسیه استفاده می نمایند، در واقع کوشش می نمایند تا مداخله روسیه را تکذیب نمایند. این درست نیست. حقیقت این است که زمانی که جمهوری خواستار از عبارت مربوطه استفاده می نمایند، در واقع آن ها به اتهاماتی اشاره دارند که شف و دیگران به زبان می آورند؛ اینکه کمپین ترامپ با روسیه در سال 2016 تبانی کرد یا همکاری داشت.

او اضافه کرد: حمایتی از طرح استیضاح در اینجا وجود ندارد. گمان می کنم دموکرات ها باید با طرح بازی جدیدی وارد شوند. ترامپ ادامه داد: اگر دموکرات ها تصمیم بگیرند، به رغم این حقیقت که گفت وگوهای ریاست جمهوری من کاملا مناسب (عالی) بوده است، به فریب استیضاح ادامه دهند، آدام شف مجبور خواهد شد تا شهادت بدهد. نظرسنجی ها اکنون به شدت علیه استیضاح است!

او در پیغام دیگری نوشت: طبق نظرسنجی امرسون کالج برای پایگاه هیل، استیضاح در میان مستقل ها 49 درصد مخالف و 34 درصد حمایت دارد. خب دیدید که چرا نانسی پلوسی (رئیس مجلس نمایندگان آمریکا) نمی خواهد وارد آن گردد. دموکرات ها باید به خانه شان بروند و شرح دهند که چرا کاری برای بحران مواد مخدر، قیمت های دارو، توافقنامه ایالات متحده-مکزیک-کانادا (USMCA)، مرز و غیره انجام نداده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1161

به "ترامپ: حمایتی از طرح استیضاح وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: حمایتی از طرح استیضاح وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید