تعجب اوباما از برخورد متفاوت سرویس های امنیتی آمریکا با معترضان سفید و سیاهپوست

به گزارش تور چین ارزان، رئیس جمهوری اسبق آمریکا در سخنانی گفت که از عدم آمادگی سرویس های امنیتی کشورش در جریان حمله اخیر به ساختمان کنگره غافلگیر شده است.

تعجب اوباما از برخورد متفاوت سرویس های امنیتی آمریکا با معترضان سفید و سیاهپوست

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

باراک اوباما، رئیس جمهوری اسبق آمریکا در گفت وگو با شبکه دو تلویزیون زد دی اف آلمان با اشاره به حمله اخیر حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق این کشور به ساختمان کنگره اظهار کرد که از میزان عدم آمادگی سرویس های امنیتی آمریکا در جریان این حمله غافلگیر شده است.

وی افزود: دستگاه های امنیتی آمریکا در برخورد با تظاهرات صلح آمیز جنبش زندگی سیاهپوستان مهم است بسیاره آماده تر بودند.

اوباما همچنین گفت: ناظران معتقد هستند که پلیس و نیروهای امنیتی با تظاهرکنندگان سفید پوست در مقایسه با معترضان سیاهپوست نسبتا برخورد نرم تری داشته اند.

18 دی ماه روزی به یاد ماندنی در تاریخ سیاسی و اجتماعی آمریکا بود و حامیان آمریکایی دونالد ترامپ به درخواست وی به کنگره حمله کردند.

اوباما همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: همانطور که در کتابم نوشتم فکر می کنم ایده کمیته نوبل این بود که آن را به عنوان الهام بخش به من ارائه دهند. من هنوز در سال اول اداره کشور بودم و هنوز در میانه دو جنگ. اما من فکر می کنم آنها تشخیص دادند این کاری که من سعی داشتم برای کاهش سلاح های هسته ای و مقابله با تغییرات اقلیمی به روشی جدی انجام دهم و توافقنامه ای را برقرار کنم که از جنگ جلوگیری می کند، همه این مسائل مهم بودند و آنها می خواستند از این جایزه به عنوان یک مشوق برای من استفاده کنند اما این زودرس بود و من به همان اندازه اعتراف کردم. در واقع احتمالاً آن زمان باعث ایجاد مسائل سیاسی بیشتر در داخل شد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1751

به "تعجب اوباما از برخورد متفاوت سرویس های امنیتی آمریکا با معترضان سفید و سیاهپوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعجب اوباما از برخورد متفاوت سرویس های امنیتی آمریکا با معترضان سفید و سیاهپوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید