تفاهم نامه همکاری شهرداری منطقه2 و دبیرخانه رویداد تهران 1400 منعقد شد

به گزارش تور چین ارزان، سرپرست شهرداری منطقه 2 دربازدید از بخشهای مختلف نمایشگاه پارادایم و محورهای رویداد تهران 1400 تفاهم نامه همکاری با این رویداد را منعقد کرد.

تفاهم نامه همکاری شهرداری منطقه2 و دبیرخانه رویداد تهران 1400 منعقد شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، حسن صفات ، سرپرست شهرداری منطقه 2 در بازدید از نمایشگاه رویداد تهران 1400 که در برج میلاد در حال برگزاری است گفت: رویداد تهران 1400 برگرفته از ایده تهران شهری برای همه همچنین توسعه شهر با رویکرد توسعه اجتماعی و انسانی برنامه ریزی و پیش بینی شده است که چشم انداز آن ایجاد نشاط و احساس کارآمدی، بازآفرینی نقش مردم و مفهوم شهروندی در شهر تهران است.

او با بیان اینکه رویداد تهران 1400 به دنبال شهری است که همه شهروندان از خدمات شهری بهره مند شده و افزایش امید و همبستگی اجتماعی ارتقا یابد، گفت: بر اساس برنامه های پیش بینی شده دراین رویداد می توان آن را حرکتی در جهت ایجاد شهر انسان محور و تحقق عدالت اجتماعی مطرح کرد.

او ازآمادگی مدیریت شهری منطقه2 برای همکاری با رویداد تهران 1400 خبرداد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری با دبیرخانه رویداد تهران 1400 ،شهرداری منطقه2 درنظر دارد تا پروژ های منطقه همسان با رویکردها و چشم اندازهای این رویداد اجرا گردد و بستر مشارکت شهروندان در پیشبرد اهداف متعالی را فراهم کند.

حسن صفات، سرپرست شهرداری منطقه2 به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ازنمایشگاه رویداد تهران 1400 که در راستای تبیین ویژگی های مدنظر این رویداد در برج میلاد در حال برگزاری است بازدید و دیدگاه های خود را با دبیر این رویداد مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1740

به "تفاهم نامه همکاری شهرداری منطقه2 و دبیرخانه رویداد تهران 1400 منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری شهرداری منطقه2 و دبیرخانه رویداد تهران 1400 منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید