تمرین تیم ملی در قرق رسانه های چینی

به گزارش تور چین ارزان، مسوولان تیم ملی اعلام کردند زمین محل تمرین تیم ملی ظرفیت تجهیزات و امکانات خبرنگاران چینی را ندارد و به همین علت آنها موفق نشدند تمرین تیم ملی را به صورت زنده پوشش بدهند.

تمرین تیم ملی در قرق رسانه های چینی

به چینی ها اجازه پوشش زنده تمرین تیم ملی داده نشد

در آستانه بازی حساس یک چهارم نهایی جام ملتها حضور گسترده خبرنگاران و گزارشگران کشور چین باعث تعجب مسوولان تیم ملی فوتبال و نمایندگان رسانه های ایرانی شد.حضور پرتعداد خبرنگاران چینی در تمرین امروز(سه شنبه) کاملاً مشهود بود و آنها درباره ترکیب تیم ملی و تاکتیک شاگردان کی روش در بازی های گذشته از خبرنگاران ایرانی سوال می پرسیدند.

با تور چین همراه شوید

چینی ها با دست پر و با تجهیزات کامل به محل برگزاری تمرین تیم ملی آمده بودند و سه کامیون بزرگ که تجهیزات پخش زنده تلویزیون های کشور چین را حمل می کرد، در کنار زمین تمرین تیم ملی مستقر شد اما مسوولان ایران اجازه حضور آنها را در تمرین ندادند. با توجه به اینکه برای حضور خبرنگاران در محل تمرینات تیم ها محدودیت هایی وجود دارد و تعداد زیادی از خبرنگاران چینی در تمرین حاضر بودند مسوولان تیم ملی اعلام کردند زمین محل تمرین تیم ملی ظرفیت تجهیزات و امکانات خبرنگاران چینی را ندارد و به همین علت آنها موفق نشدند تمرین تیم ملی را به صورت زنده پوشش بدهند.

گزارشگر تلویزیون CCTV یکی از شبکه های معتبر کشور چین در تمرین امروز حاضر بود و درباره بازیکنان محروم ایران در دیدار با چین سوالاتی را از خبرنگاران می پرسید وی همچنین در لابه لای صحبت های خود مدعی بود تیم ملی فوتبال ایران تیمی بسیار قوی است که بعید به نظر می رسد مقابل چین تن به شکست بدهد و آنها به این دلیل حضور گسترده در تیم ملی دارند چون حضور کارلوس کی روس در رأس هرم تیم ملی ایران و همچنین لیپی در رأس هرم ملی چین بازتاب رسانه ای زیادی در بین کشورهای آسیایی خواهد داشت.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 238

به "تمرین تیم ملی در قرق رسانه های چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین تیم ملی در قرق رسانه های چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید