ثبت نام 40 نفر در گلستان برای شرکت در انتخابات مجلس

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران/گلستان رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: در نخستین روز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجموعا در شش حوزه انتخابیه در استان گلستان 40 نفر ثبت نام خود را قطعی کردند.

ثبت نام 40 نفر در گلستان برای شرکت در انتخابات مجلس

عبدالرضا چراغعلی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 10 آذر ماه، فرایند ثبت نام داوطلبان نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شروع شد.

وی اضافه کرد: در انتها نخستین روز ثبت نام از کاندیداها در حوزه انتخابیه کردکوی، گمیشان، ترکمن و بندرگز 12 نفر، حوزه انتخابیه گنبدکاووس 11 نفر، حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا 7 نفر، رامیان و آزادشهر 4 نفر، مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه 4 نفر و علی آباد کتول دو نفر ثبت نام خود را قطعی کردند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان بیان نمود: داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس می توانند تا تاریخ 16 آذرماه همه روزه از 8 صبح تا 6 عصر با مراجعه به فرمانداری حوزه های انتخابیه گرگان، گنبدکاووس، کردکوی، رامیان، علی آبادکتول و مینودشت، اقدام به ثبت نام نمایند.

چراغعلی با اشاره به اینکه در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود 300 نفر در گلستان نامزدی خود را ثبت کردند، اظهار داشت: پیش بینی می گردد در این دوره نیز همین تعداد ثبت نامی در استان داشته باشیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند سال جاری برگزار می گردد و از 6 حوزه انتخابیه در گلستان، 7نماینده به مجلس راه می یابند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 860

به "ثبت نام 40 نفر در گلستان برای شرکت در انتخابات مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 40 نفر در گلستان برای شرکت در انتخابات مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید