حمله با چاقو مقابل وزارت کشور بریتانیا یک زخمی بر جای گذاشت

به گزارش تور چین ارزان، وزارت کشور بریتانیا به تازگی ضمن هشدار نسبت به افزایش موارد حمله با چاقو اعلام نموده بود که کارزاری را برای ریشه کنی و مقابله با این پدیده به راه انداخته است.

حمله با چاقو مقابل وزارت کشور بریتانیا یک زخمی بر جای گذاشت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

پلیس بریتانیا اظهار داشت که فردی عصر پنجشنبه مقابل ساختمان وزارت کشور در مرکز لندن با چاقو مورد حمله نهاده شد و به بیمارستان منتقل شد. جزئیات بیشتر این حمله هنوز منتشر نشده اما منابع پلیس تاکید نموده اند خطری جان فرد قربانی را تهدید نمی کند.

منابع پلیس همچنین با اعلام اینکه تحقیقات برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات این حمله در جریان است، اظهار داشتند مردی که گمان می رود با سلاح سرد جراحات سنگینی را به بدن قربانی وارد نموده در ارتباط با این حادثه دستگیر شده و در یک مرکز پلیس تحت بازداشت نهاده شده است.

گفته می گردد که ماموران پلیس اندکی پس از وقوع این حادثه در ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی در جریان نهاده شدند و اقدام به محاصره محل حمله کردند.

سرویس فوریت های پزشکی لندن اعلام نموده است که ماموران این سازمان برای نجات یک فرد در محل حادثه وارد عمل شدند و وی را به نزدیک ترین مرکز درمان جراحات عمده منتقل نموده اند.

پریتی پاتل، وزیر کشور بریتانیا با انتشار توییتی ضمن ابراز تاسف از این حمله با فرد حادثه دیده و خانواده اش ابراز همدردی نموده است.

این حمله در حالی انجام شده که وزارت کشور بریتانیا به تازگی ضمن هشدار نسبت به افزایش موارد حمله با چاقو اعلام نموده بود که کارزاری را برای ریشه کنی و مقابله با این پدیده به راه انداخته است.

به گزارش اداره ملی آمار بریتانیا ONS طی یک دوره دوازده ماه که به سرانجام مارس گذشته منتهی شده بود بیش از 43 هزار مورد حمله با چاقو در انگلستان و ولز به ثبت رسیده است که نسبت به دوره مشابه قبلی هشت درصد افزایش نشان می دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 468

به "حمله با چاقو مقابل وزارت کشور بریتانیا یک زخمی بر جای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله با چاقو مقابل وزارت کشور بریتانیا یک زخمی بر جای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید