خبرنگاران تولید روزانه 600 ماسک در تیپ 392 زرهی دشت آزادگان

به گزارش تور چین ارزان، اهواز - خبرنگاران - فرمانده تیپ 392 زرهی دشت آزادگان گفت: کارگاه تولید ماسک این تیپ روزانه حدود 600 عدد ماسک تولید و آنها را در سطح یگان های نظامی این تیپ زرهی، حمیدیه و روستاهای این شهرستان توزیع می کند.

خبرنگاران تولید روزانه 600 ماسک در تیپ 392 زرهی دشت آزادگان

سرهنگ مسعود حسینی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به فعالیت کارگاه تولید ماسک تیپ 392 زرهی دشت آزادگان اظهارداشت: این کارگاه در 2 نوبت کاری با تعداد 40 نفر از بانوان همسر پرسنل کادر یگان تیپ 392 زرهی دشت آزادگان فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این کارگاه تولیدی با 40 دستگاه چرخ خیاطی روزانه حدود 600 عدد ماسک مصرف تولید می کند و درصورت نیاز قابلیت افزایش به تولید بیش از یکهزار و 500 ماسک را دارد که پیش بینی افزایش نوبت کاری و نیرو شده است.

فرمانده تیپ 392 زرهی دشت آزادگان گفت: تولیدات این کارگاه به تایید اداره بهداشت شهرستان حمیدیه رسیده و از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید این ماسک های یکبار مصرف استفاده شده است.

وی افزود: از هفته آینده این کارگاه علاوه بر تولید ماسک، گان پزشکی نیز تولید می کند.

گندزدایی و پایش مسافران در ورودی شهرستان حمیدیه

سرهنگ حسینی گفت: به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش، این یگان به عنوان نیروهای کمکی هلال احمر در مبادی ورودی شهرها تست غربالگری، تب سنجی و گند زدایی خودروها و مسافران را انجام می دهد.

وی ادامه داد: تیپ 392 زرهی دشت آزادگان در 2 نقطه ورودی شهر حمیدیه و روستای خسرج این عملیات را با همکاری 30 نفر برعهده گرفته و برای گندزدایی و ضدعفونی شهرها و معابر عمومی در ورودی شهرهای شهرستان دشت آزادگان از 28 اسفند تا 15 فروردین مستقر شده اند.

فرمانده تیپ 392 زرهی دشت آزادگان گفت: هموطنان توصیه های ماموران بهداشت را جدی بگیرند و تا حد امکان از منزل خارج نشوند و همکاری لازم را با ماموران بهداشت و نیروهای نظامی مستقر در ورودی شهرها داشته باشند.

آماده سازی آسایشگاه قرنطینه بیماران کرونایی در یگانه زرهی تیپ 392 آزادگان

سرهنگ حسینی با اشاره به آماده سازی آسایشگاه قرنطینه بیماران کرونایی در یگان زرهی تیپ 392 دشت آزادگان اظهارداشت: این آسایشگاه برای بیماران احتمالی پرسنل همین تیپ زرهی پیش بینی شده است که درصورت نیاز در سطح شهرستان آمادگی قرنطینه بیماران کرونایی را دارد.

وی با بیان اینکه آسایشگاه بیماران کرونایی ظرفیت 40 تخت را دارد، افزود: بیمارانی که به تشخیص بهداری گروهان نیاز به قرنطینه دارند به مدت 2 هفته در این محل بستری می شوند و توسط 2 تیم پزشکی به صورت چرخشی در هر نوبت توسط سه پزشک تحت مراقبت قرار می گیرند.

شهرستان دشت آزادگان در شمال غربی اهواز و به فاصله 55 کیلومتری این شهر قرار گرفته است.

با آغاز شیوع ویروس کرونا در استان دستگاه ها و تولیدکنندگان در استان خوزستان برای تولید لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده ورود کرده اند تا استان در تامین این کالاها با مشکل روبرو نشود.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز 570 نفر در خوزستان تا به امروز به کرونا مبتلا شده و 71 نفر از این تعداد جان خود را از دست دادهاند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1174

به "خبرنگاران تولید روزانه 600 ماسک در تیپ 392 زرهی دشت آزادگان" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران تولید روزانه 600 ماسک در تیپ 392 زرهی دشت آزادگان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تولید روزانه 600 ماسک در تیپ 392 زرهی دشت آزادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید