خبرنگاران تیم&zwnjهای حوزه سلامت در حال خدمت به آسیب&zwnjدیدگان از سیل هستند

به گزارش تور چین ارزان، تهران - خبرنگاران - سخنگوی سازمان اورژانس کشور بیان نمود: تیم های حوزه سلامت در حال ارزیابی و ارائه خدمات به آسیب دیدگان از سیل و آبگرفتگی 24 ساعت گذشته در استان های کرمان، فارس، بوشهر و هرمزگان هستند.

خبرنگاران تیم&zwnjهای حوزه سلامت در حال خدمت به آسیب&zwnjدیدگان از سیل هستند

مجتبی خالدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران با ارائه گزارش تجمیعی از خدمات رسانی نیروهای اورژانس 115 در سیل و آبگرفتگی 24 ساعت گذشته گفت: خوشبختانه بر اساس داده های ثبت شده دانشگاه های علوم پزشکی تا به امروز هیچ گونه خساراتی به زیرساخت های حوزه سلامت وارد نشده است.

وی توضیح داد: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده دریافتی سیل و آبگرفتگی در استان های کرمان، فارس، بوشهر و هرمزگان 2 نفر مصدوم اعزامی (یک نفر بوشهر و یک نفر هرمزگان) داشته است و متأسفانه هفت نفر هم در استان های (پنج نفر هرمزگان و 2 نفر بوشهر) بر جای گذاشته است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته تیم های حوزه سلامت در حال ارزیابی و ارائه خدمات به آسیب دیدگان می باشند.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت های پزشکی در هنگام بروز بیماری های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1646

به "خبرنگاران تیم&zwnjهای حوزه سلامت در حال خدمت به آسیب&zwnjدیدگان از سیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم&zwnjهای حوزه سلامت در حال خدمت به آسیب&zwnjدیدگان از سیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید