خبرنگاران جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای امام شناسی است

به گزارش تور چین ارزان، کرمانشاه- خبرنگاران- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی دوباره برای امام شناسی است و هر نوع فعالیتی در این زمینه برکات زیادی خواهد داشت.

خبرنگاران جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای امام شناسی است

روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه روز شنبه به نقل از عبدالرضا مصری گفت: امام رضا (ع) ولی نعمت معنوی ما ایرانیان است و مردم در این ایام که بیشتر در خانه به سر می برند جشنواره کتابخوانی رضوی را غنیمت بدانند.

او گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی دوباره برای امام شناسی است و مردم ما نیاز دارند از زندگی و بیانات ائمه بهره ببرند و هر نوع فعالیتی در این زمینه مطمئنا برکات زیادی خواهد داشت.

وی ضمن اشاره به تنوع بخش های مختلف این جشنواره ابراز امیدواری کرد که این چنین جشنواره هایی باعث رونق فرهنگ کتاب و کتابخوانی شود.

مصری گفت: خانواده ها، فرزندان خود را از کودکی با کتابخوانی آشنا کنند و از این جشنواره ها که شرایط مشارکت خانوادگی نیز دارد، برای تربیت صحیح فرهنگی، بچه ها و نوجوانان استفاده کنند، تا با تأسی از سیره و سنت ائمه معصومین زندگانی موفقی داشته باشند.

کننده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نقاط قوت این جشنواره این است که به صورت مجازی در همه رده های سنی و به روش های مختلف نقاشی و پویش مجازی امکان شرکت در مسابقه وجود دارد و همین ویژگی موجب تنوع شرکت کنندگان در کرمانشاه می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد همه دستگاه ها و فعالان فرهنگی و مردم به این رویداد مهم کتابخوانی توجه ویژه نشان بدهند.

جشنواره کتابخانه رضوی در سه بخش فردی، گروهی، خانوادگی و در 2 بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در 2 شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.

شرکت در بخش الکترونیک از طریق سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضویwww.razavi.iranpl.ir امکان پذیر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1264

به "خبرنگاران جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای امام شناسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای امام شناسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید