خبرنگاران دستور وزیر راه برای برطرف مشکل شهرستان ملارد

به گزارش تور چین ارزان، تهران- خبرنگاران- فرماندار شهرستان ملارد گفت: شهرک گلها که منفصل از شهر ملارد بود با دستور و مساعدت وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان ملحق شد.

خبرنگاران دستور وزیر راه برای برطرف مشکل شهرستان ملارد

به گزارش خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ملارد سجاد برنجی شامگاه یکشنبه اضافه کرد: پیشنهاد و خواسته ما در زمینه شهرک گلها الحاق این شهرک به عنوان ناحیه منفصل شهری به شهر ملارد و در زمینه ناحیه صنعتی دهک تسریع در صدور اسناد مالکیت براساس کارشناسی 3 نفره است که در هر دو مورد دستور ویژه و سریع وزیر محترم به زیر مجموعه صادر گشت.

فرماندار ملارد اظهارداشت: در پی پیگیری های فرماندار شهرستان ملارد برای حل بعضی از مسائل این شهرستان که در حوزه وظایف وزارت مسکن، راه و شهرسازی است مهرآبادی نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در این شهرستان حاضر شد و با بازدید میدانی از این مسائل، گزارش کارشناسی و مبسوط را به مقام عالی وزارت ارائه داد که موافقت و دستور مساعد وزیر در راستای پیشنهادات این فرمانداری صادر شد.

وی ادامه داد: پیوستن شهرک گلها به شهر ملارد قطعاً بسیاری از مسائل مردم را در این منطقه مرتفع و باعث می گردد تا ساکنان این شهرک بعد از سالها، بتوانند از خدمات شهری و عمرانی شهری مناسب بهره مند شوند.

برنجی بیان نمود: همچنین حل مشکل اسناد ناحیه صنعتی دهک باعث یاری به 100 واحد فراوریی و فراوری کننده است که بتوانند با آرامش روانی به امر فراوری مشغول شده و از تسهیلات بانکی بهره مند شوند.

شهرستان ملارد با 400 هزار نفر جمعیت در غرب تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1600

به "خبرنگاران دستور وزیر راه برای برطرف مشکل شهرستان ملارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستور وزیر راه برای برطرف مشکل شهرستان ملارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید