خبرنگاران راهنمای استفاده از سامانه آموزشی شاد منتشر شد

به گزارش تور چین ارزان، تهران- خبرنگاران- راهنمای استفاده از اپلیکشن شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد 2) که برای شروع سال تحصیلی 99 به روز رسانی شده است از سوی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

خبرنگاران راهنمای استفاده از سامانه آموزشی شاد منتشر شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگاران از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این راهنمای کاربردی، کاربران می توانند توضیحات مربوط به نحوه مکالمه گروهی، کانال ها در شاد، حضور و غیاب، ارتباط زنده یک طرفه، پخش زنده کلاس ارتباط زنده دوطرفه، تکالیف دانش آموزان، آزمون شاد اپ، شادینو، اشتراک گذاری، تلویزیون اینترنتی شاد که قابلیت های نسخه جدید این شبکه است را مشاهده نمایند.

کاربران این شبکه که شامل مدیران، معلمان و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی هستند می توانند این دفترچه راهنما را در لینک زیر دریافت نمایند.

دفترچه راهنمای استفاده از اپلیکیشن شاد

نسخه جدید اپلیکیشن آموزشی دانش آموزان (شاد) که با همکاری وزارت آموزش و پرورش و اپراتور همراه اول طراحی شده صبح امروز با حضور محسن حاجی میرزایی در اردوگاه شهید باهنر تهران رونمایی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1487

به "خبرنگاران راهنمای استفاده از سامانه آموزشی شاد منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راهنمای استفاده از سامانه آموزشی شاد منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید