خبرنگاران سامانه سفره سلامت راه اندازی شد

به گزارش تور چین ارزان، مشهد- خبرنگاران- موسسه کیفیت رضوی وابسته به آستان قدس رضوی سامانه ای با عنوان سفره سلامت به آدرس https://sofre.ahoo24.ir راه اندازی کرد تا همگان به اطلاعات مربوط به سلامت غذاهای مختلف دسترسی داشته باشند.

خبرنگاران سامانه سفره سلامت راه اندازی شد

مدیرعامل موسسه کیفیت رضوی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به ضروری بودن تغذیه مناسب برای سلامتی و نقش انکارناپذیر آن در پیشگیری از بیماری ها، افراد برای مراقبت از خود باید اطلاعات کافی و لازم در باره تغذیه و نیازهای تغذیه ای بدن خود داشته باشند.

حسین زمانی ادامه داد: برای سالم بودن و دریافت تمامی مواد مغذی، باید طیف گسترده ای از مواد غذایی را مصرف کرد این در حالی است که بسیاری از افراد نمی دانند باید چه مواد غذایی را مصرف کنند و چنانچه افراد بتوانند مواد غذایی موردنیاز روزانه بدن خود را تأمین کنند قدم مؤثری در حفظ سلامت خود برخواهند داشت.

وی گفت: سفره سلامت، سامانه ای است که برنامه غذایی مطلوب هر فرد را متناسب با نیازهای بدن در هر رده سنی ارائه می دهد و با کمترین هزینه قابل استفاده است، این برنامه اجزای متعدد دارد که از آن جمله می توان به مواد غذایی، مواد مغذی، برنامه غذایی و میزان تأمین نیازهای بدن اشاره نمود.

مدیرعامل موسسه کیفیت رضوی اضافه نمود: دسترسی به رژیم و برنامه غذایی مطلوب، خواسته بسیاری از افراد است و در این راستا نرم افزار سفره سلامت شرایطی را ایجاد نموده است که افراد می توانند با صرف وقت و هزینه کمتر به این مهم برسند.

وی ادامه داد: افراد با مراجعه به این سامانه می توانند اطلاعات اولیه مربوط به تمامی غذاها را مشاهده کنند و پس از آنالیز نیازهای بدن و محاسبه میزان کالری و مواد غذایی و مغذی موجود در هر غذا، برنامه غذایی متناسب را انتخاب کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1360

به "خبرنگاران سامانه سفره سلامت راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سامانه سفره سلامت راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید