خبرنگاران سرمربی شهرداری آستارا: تعویض ها برابر فجر سپاسی نتیجه داد

به گزارش تور چین ارزان، رشت - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: تعویض های ما بین دو نیمه و همچنین در نیمه دوم نتیجه داد.

خبرنگاران سرمربی شهرداری آستارا: تعویض ها برابر فجر سپاسی نتیجه داد

حسن اشجاری غروب دوشنبه در پایان ملاقات تیم های فوتبال شهرداری آستارا و فجرسپاسی شیراز در جمع خبرنگاران در رشت گفت: در نیمه اول خوب ظاهر نشدیم و نیمه خیلی بدی داشتیم که حتی تیم حریف می توانست در این نیمه به گل دست یابد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز بسیار قدرتمند و باتجربه است و به طور حتم در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول، برای همه تیمها مشکل ساز خواهد بود و تیمی نیست که به این راحتی شکست را بپذیرد و در ملاقات برابر ما نیز بسیار درخشان و خوب ظاهر شدند.

وی اظهار داشت: البته با توجه به صحبت هایی که بین دو نیمه با بازیکنان شهرداری آستارا انجام دادیم و همچنین تعویض هایی که بین دو نیمه و در حین نیمه دوم انجام دادیم، تاثیرگذار بود و فرایند بازی را به سود ما تغییر داد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا اضافه کرد: خوشبختانه هر پنج بازیکنی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدند، همانند سایر بازیکنان بسیار خوب بودند و در فرایند بازی و گلی که به ثمر رسید، نقش و تاثیر بسزایی داشتند که از این بابت بسیار خوشحالم.

حسن اشجاری گفت: به هرحال بازیکنان ما به خصوص در نیمه دوم بسیار عالی ظاهر شدند و این پیروزی را به طرفداران و همچنین مردم آستارا تبریک می گویم و امیدوارم که با حمایت و پشتیبانی همه طرفداران و مسئولان، این پیروزی ها در لیگ ادامه داشته باشد.

وی توضیح داد: ما طی سه سال اخیر همه اولی ها را کسب کردیم و در ملاقات برابر فجر سپاسی شیراز نیز، اولین پیروزی و اولین سه امتیاز را در لیگ دسته اول تصاحب کردیم که امید است این فرایند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد و پایان تیم شهرداری آستارا صندلی شایسته ای در لیگ دسته اول کسب کند.

تیم های فوتبال شهرداری آستارا و فجر سپاسی شیراز عصر دوشنبه در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در استادیوم سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری آستارا با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان 18 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1633

به "خبرنگاران سرمربی شهرداری آستارا: تعویض ها برابر فجر سپاسی نتیجه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی شهرداری آستارا: تعویض ها برابر فجر سپاسی نتیجه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید