خبرنگاران همکاری وزارت دادگستری و امور خارجه برای صیانت از حقوق ایرانیان

به گزارش تور چین ارزان، تهران - خبرنگاران - معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و معاون امور کنسولی و مجلس وزارت امور خارجه بر همکاری برای صیانت از حقوق ایرانیان خارج از کشور و حل مسائل کنسولی انان تاکید کردند.

خبرنگاران همکاری وزارت دادگستری و امور خارجه برای صیانت از حقوق ایرانیان

به گزارش روز آدینه خبرنگاران، در نشست مشترک سید کاظم سجادی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امورخارجه و محمود عباسی، معاون حقوق بشر و اموربین الملل وزارت دادگستری، بر هویت بخشی، حمایت و حفظ حقوق ایرانیان در هر نقطه از دنیا تأکید شد.

در این دیدار که به مناسبت شروع کار سید کاظم سجادی در سمت معاون کنسولی مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه برگزار گردید، طرفین ضمن برشمردن مسائل کنسولی، حقوقی و قضایی ایرانیان مقیم خارج از کشور و نیز مسائل مربوط به حقوق شهروندی و کنوانسیون ملی حقوق کودک، به آنالیز راهکارهای عملیاتی در تسهیل ارائه خدمات قانونی، عزتمندانه و بی منت به ایرانیان پرداختند.

در این جلسه مقرر شد ضمن توسعه روابط دو طرف و تعمیق همکاری دودستگاه، زمینه ارتباط مستمر ایرانیان خارج کشور با داخل کشور، تشریح جاذبه های سرمایه گذاری در پروژه ها و طرح های مختلف عمرانی و توسعه ای، حل مسائل و معضلات کنسولی، حقوقی و قضایی هموطنان مقیم خارج از کشور، توافق با سایر کشورها در انعقاد موافقتنامه های مختلف در جهت صیانت از حقوق ایرانیان بیش از پیش فراهم گردد.

در ابتدای این نشست، محمود عباسی، معاون حقوق بشر و اموربین الملل وزارت دادگستری با ارائه گزارشی به تشریح فعالیت ها و اقدامات وزارت دادگستری در خدمات رسانی به ایرانیان پرداخت.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1677

به "خبرنگاران همکاری وزارت دادگستری و امور خارجه برای صیانت از حقوق ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همکاری وزارت دادگستری و امور خارجه برای صیانت از حقوق ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید