خبرنگاران کاهش ساعت اداری از راه های موثر در مدیریت مصرف برق است

به گزارش تور چین ارزان، اهواز - خبرنگاران - معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: یکی از راه های مدیریت مصرف برق در تابستان امسال کاهش ساعت اداری و خارج شدن سیستم سرمایشی ادارات از مدار است تا از این طریق مصرف انرژی کاهش یابد.

خبرنگاران کاهش ساعت اداری از راه های موثر در مدیریت مصرف برق است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران همایون حائری شامگاه یکشنبه در نشستی با حضور استاندار خوزستان در محل استانداری با اشاره به روش های مختلف کاهش مصرف انرژی و مدیریت مصرف انرژی گفت: یکی از روش های مدیریت مصرف این است که نیروگاه ها و شرکت هایی که فراوری برق مازاد دارند آن را به شبکه تزریق نمایند تا بخشی از کمبود برق جبران گردد.

وی با بیان اینکه تابستان امسال ممکن است سال سختی در حوزه برق باشد گفت: ممکن است از خردادماه در بحث برق با مشکل روبرو شویم لذا امیدواریم با همکاری مردم و حمایت مسئولان خوزستان از صنعت برق بتوانیم از این شرایط سخت به خوبی عبور کنیم.

معاون وزیر نیرو با اشاره به کمبود برق در کشور گفت: سال گذشته چهار هزار مگاوات کمبود برق در شبکه وجود داشت که با پشتیبانی استانداران و اقدامات مدیریت مصرفی، همکاری صنایع، کشاورزی و ادارات دولتی این کمبود جبران شد و به سلامت از تابستان عبور کردیم.

وی اضافه نمود: امسال علاوه بر آن، چهار هزار مگاوات دیگر نیز بخاطر کاهش بارندگی و نبود واحدهای برق آبی در مدار کمبود خواهیم داشت که احتیاج است برای جبران آن اقدامات مدیریت مصرف و همکاری های سال گذشته را جدی تر و قوی تر داشته باشیم.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی توضیح داد: خوزستان نقش معین نماینده ای در مصرف برق کشور د دارد چرا که حدود هشت تا 9 هزار مگاوات در تابستان برق مصرف می نماید که با حمایت استاندار باید مصرف انرژی را کاهش دهیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1912

به "خبرنگاران کاهش ساعت اداری از راه های موثر در مدیریت مصرف برق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش ساعت اداری از راه های موثر در مدیریت مصرف برق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید