خسارتی که کرونا به گردشگری ایتالیا زده!

به گزارش تور چین ارزان، براساس اعلام دو موسسه تحقیقاتی ایتالیا، نتایج آنالیز ها میزان خسارت احتمالی ویروس کووید-19 بر صنعت گردشگری ایتالیا را تا رقم سرسام آور 100 میلیارد یورو (معادل 118 میلیارد دلار آمریکا) برآورد نموده که این رقم بسیار بیشتر از آن چه پیش تر اعلام شده بود است.

خسارتی که کرونا به گردشگری ایتالیا زده!

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

این میزان معادل بیش از 6 درصد از تولیدات ناخالص داخلی ایتالیا در خاتمه سال گذشته است که اگر پیش بینی ها درست باشد، سهم صنعت گردشگری در تولیدات ناخالص داخلی ایتالیا که سال گذشته 13.3 درصد بود سال جاری به نیمی از آن خواهد رسید.

بر اساس نتایج این تحقیقات، شمار گردشگران بازدیدکننده از ایتالیا در فاصله ژوئن تا اوت سال جاری 65 درصد کاهش داشته است.

اخیرا شورای جهانی گردشگری و سفر با اشاره به این که گردشگری ایتالیا تا سال ها به شرایط اولیه بازنخواهد گشت، میزان خسارت سال جاری این کشور در حوزه گردشگری را 36.7 میلیارد یورو برآورد نموده بود.

پیش بینی ها نشان می دهد در صورت فقدان یاری اقتصادی دولت ایتالیا به گردشگری، این حوزه با خسارت های جبران ناپذیر روبرو خواهد شد، چراکه با وجود افزایش 1.1 درصدی آمار گردشگری داخلی ایتالیا در تابستان سال جاری این پیشرفت با کاهش 66 درصدی گردشگران خارجی بی تاثیر خواهد بود.

شینهوا نوشت، فعالیت گردشگری ایتالیا در فاصله مارس تا می به طور کامل به دلیل قوانین قرنطینه این کشور تعطیل شده بود. مقام های ایتالیا قوانین قرنطینه در کشور را از ماه می کاهش دادند، با این حال آمار گردشگری افزایش نیافته است.

منبع: گردشبان
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1414

به "خسارتی که کرونا به گردشگری ایتالیا زده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارتی که کرونا به گردشگری ایتالیا زده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید