دستگیریِ 179 نفر در عملیات مقابله با قاچاق انسان در آمریکا

به گزارش تور چین ارزان، در جریان یک عملیات مبارزه با قاچاق انسان در ایالات متحده 179 نفر دستگیر شدند.

دستگیریِ 179 نفر در عملیات مقابله با قاچاق انسان در آمریکا

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایسنا، در این عملیات گسترده 45 کودک که گزارش مفقودی آنها پیش تر اعلام شده بود، نجات یافته و 179 نفر نیز دستگیر شدند.

دادستان کل ایالت اوهایو در این باره گفت: 109 قربانی قاچاق انسان طی این عملیات نجات یافتند. این عملیات با شرکت بیش از 50 نهاد مجری قانون انجام گرفت که برای هدایت عملیات یورش همزمان در سراسر ایالت همکاری کردند.

در این عملیات سه روزه در سراسر کلومبوس، کلانترهای آمریکایی و افسران مخفی به نجات بچه ها در مناطق کویاهوگا، فرانکلین و لوکاس پرداختند. در این عملیات یک دختر 14 ساله که گزارش مفقود شدن او از کلیولند رسیده بود و همچنین یک دختر 15 ساله دیگر که شش ساعت پیش از لانکستر گزارش گم شدن او منتشر شده بود، نجات یافتند.

از سوی دیگر یک پسر بچه 15 ساله دیگر که به علت تیرندازی های متعدد و خشونت خانگی حکم دستگیری داشت به گفته مقامات در حالی دستگیر شد که سلاح آماده شلیک در دست داشت. چند کودک مفقود شده دیگر نیز طی عملیات ایست بازرسی خیابانی در ویرجینیایی غربی پیدا شدند.

از میان دستگیرشدگان، 157 مرد به اتهام واسطه گری و نیز جرایم دیگر از جمله حمل سلاح گرم دستگیر شدند. بچه ها و قربانیان نجات یافته به مراکز خدمات اجتماعی معرفی شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1573

به "دستگیریِ 179 نفر در عملیات مقابله با قاچاق انسان در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیریِ 179 نفر در عملیات مقابله با قاچاق انسان در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید