طراحی سایت: علت برگزاری بازی تیم ملی ایران بدون تماشاگر از نگاه سایت کُره ای

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته به صورت رسمی اظهار داشت که ملاقات تیم های ملی ایران و کره جنوبی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی بدون حضور تماشاگر برگزار می گردد. این مسابقه از ساعت 17 فردا سه شنبه در استادیوم آزادی شروع خواهد شد.

طراحی سایت: علت برگزاری بازی تیم ملی ایران بدون تماشاگر از نگاه سایت کُره ای

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

این اتفاق می تواند برترین خبر برای کره جنوبی باشد که تا به امروز نتوانسته است در استادیوم آزادی تیم ایران را شکست بدهد. کُره ای ها همیشه اعتراف نموده اند که حضور پرشمار تماشاگران ایران و ایجاد جو ترسناک در استادیوم یکی از عوامل اصلی این ناکامی بوده است؛ آن هم در استادیومی که از آن به اسم جهنم یا گورستان تیم های میهمان یاد می گردد.

سایت edaily کره جنوبی در مطلبی به این موضوع پرداخت و خاطرنشان کرد که در غیاب تماشاگران، بنتو سرمربی کره جنوبی نخستین شانس برد در ایران را به دست می آورد.

این سایت نوشت: تیم ملی فوتبال کره که برای دهمین بار دنبال صعود به جام جهانی است، فرصتی طلایی برای نخستین برد در ایران دارد. فدراسیون فوتبال کره جنوبی امروز خاطرنشان کرد که بازی بین کره و ایران پشت درهای بسته برگزار می گردد. در ابتدا مقامات ایران برنامه ریزی نموده بودند که بازی با 10 هزار تماشاگر برگزار گردد اما اخیراً شرایط تغییر نموده است زیرا تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایران افزایش یافته است. مقامات ایران قصد داشتند تعداد تماشاگران را از 10 هزار به هزار نفر کاهش بدهند اما حتی این موضوع با فیفا مذاکره نشده است. در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی بدون تماشاگر باشد.

این سایت در بخش دیگری از مطلب خود آورده است: سنگین ترین عوامل در بازی خارج از خانه کره جنوبی مقابل ایران، ارتفاع استادیوم آزادی بود که در ارتفاع 1273 متری از سطح دریا قرار گرفته است و بعلاوه تشویق شدید تماشاگران با حداکثر 100 هزار نفر. ارتفاع بالای استادیوم اجتناب ناپذیر است اما حداقل نبود تماشاگران می تواند فشار آنها را از بین ببرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2108

به "طراحی سایت: علت برگزاری بازی تیم ملی ایران بدون تماشاگر از نگاه سایت کُره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: علت برگزاری بازی تیم ملی ایران بدون تماشاگر از نگاه سایت کُره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید