دل پیه رو: من هم جای رونالدو بودم، عصبی می شدم

به گزارش تور چین ارزان، اسطوره یوونتوس ناکامی کریستیانو رونالدو در گلزنی در رقابت های سری A را به سبک دفاعی متفاوت تیم های این کشور ربط می دهد.

دل پیه رو: من هم جای رونالدو بودم، عصبی می شدم

به گزارش خبرنگاران ، ماجراهای کریس رونالدو در یوونتوس بدل به یک چالش عجیب گردیده که حتی واکنش الکس درل پیرو اسطوره یووه را نیر به همراه داشته است. کریستیانو رونالدو بعد از 9 سال حضور در رئال مادرید این تیم را ترک و راهی یوونتوس شد. به نظر می رسد که جدایی از رئال مادرید اصلا به سود این بازیکن پرتغالی نبوده است چرا که از یک طرف عنوان بهترین بازیکن اروپا را از او گرفت و از طرف دیگر هم در سه بازی با پیراهن یووه هنوز به گلزنی نگردیده است.

دل پیه رو، اسطوره یوونتوس درباره جایزه ای که به مودریچ رسید و ناکامی رونالدو از رسیدن به جایزه بهترین بازیکن اروپا گفت: مودریچ یک نوآور است. او با هوش بالایی بازی می نماید و درخشش در رئال مادرید و البته جام جهانی باعث شد تا جایزه بهترین بازیکن اروپا به او برسد و بر این باورم که با شایستگی چنین جایزه ای را به دست آورد. البته باید این را هم بگویم که رونالدو هم با شایستگی توانست به این جایزه دست پیدا کند.

اسطوره سابق یووه ادامه داد: نمی دانم چرا رونالدو به موناکو سفر نکرد. دلیل عصبانیت او را می توانم درک کنم. به هر حال سخت است که او چنین جایزه ای به دست نیاورد. من هم جای او بودم عصبی می شدم. معمولا این جایزه به بازیکنی می رسد که به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا برسد.

دل پیه رو درباره ناکامی کریستیانو رونالدو در فصل جاری سری A گفت: دفاع کردن در فوتبال ایتالیا متفاوت با دیگر لیگ هاست و رونالدو باید چنین چیزی را به خوبی بداند. او احتیاج به این دارد که در محیط جدید خود را سازگار کند. یوونتوس باید خوشحال باشد چرا که بدون گلزنی رونالدو و دیبالا همچنان بدون مشکل به پیروزی می رسد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 170

به "دل پیه رو: من هم جای رونالدو بودم، عصبی می شدم" امتیاز دهید

1 کاربر به "دل پیه رو: من هم جای رونالدو بودم، عصبی می شدم" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل پیه رو: من هم جای رونالدو بودم، عصبی می شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید