دیپلمات آمریکایی: اقدامات روسیه در قطب شمال ناتو را تهدید می نماید

به گزارش تور چین ارزان، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور اروپا و اورآسیا گفت که اقدامات و فعالیت های روسیه در قطب شمال، پیمان آتلانتیک شمالی را تهدید می نماید.

دیپلمات آمریکایی: اقدامات روسیه در قطب شمال ناتو را تهدید می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مایکل مورفی معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور اروپا و اورآسیا گفت که حضور فزاینده نظامی روسیه در منطقه قطب شمال خط دفاع ناتو را با تهدید روبرو می نماید.

به گزارش راشاتودی، این دیپلمات آمریکایی افزود: چین و روسیه به صورت فزاینده و با فعالیت زیاد به دنبال به چالش کشاندن منافع آمریکا، غرب و متحدان بوده و قطب شمال نیز در این زمینه مستثنی نیست.

مورفی افزود که روسیه اقدام به ایجاد زیرساخت های وسیع و پیشرفته در منطقه قطب شمال نموده و از ارسال سامانه های دفاع موشکی اس-400 به شبه جزیره کولسکی خبر داده و یگان های نظامی جدیدی در منطقه قطب شمال ایجاد نموده است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه چندی پیش در سخنانی در وزارت دفاع روسیه تاکید نمود که روسیه همچنان به تقویت بالقوه نیروهای راهبردی خود و ارسال جدیدترین تسلیحات و تجهیزات نظامی ادامه می دهد.

وی در سخنان خود بر ساخت انواع سلاح های لیزری، موشک های فرا صوت و نیز سامانه های موشکی با دقت هدف گیری بالا اشاره نمود. رئیس جمهور روسیه همچنین تأکید کرد که بسیاری از سلاح های روسی در دنیا همتا ندارند. (جزئیات بیشتر)

ولادیمیر پوتین با استفاده از عبارت جنگ افزار آینده و نمونه هایی از آن ها افزود: ما اینک از مرحله آزمایش جنگ افزارها به استفاده از آن ها در عرصه های رزمی و حفظ حالت آمادگی رسیده ایم.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1322

به "دیپلمات آمریکایی: اقدامات روسیه در قطب شمال ناتو را تهدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیپلمات آمریکایی: اقدامات روسیه در قطب شمال ناتو را تهدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید