ردپای دلال ها در قرارداد ننگین ویلموتس ، وقتی یک هیچکاره همه کاره فوتبال ایران شد!

به گزارش تور چین ارزان، چندین ماه بعد دروغ عظیم رئیس پیشین فدراسیون فوتبال برملا شد و تعیین شد که قرارداد منعقد شده با ویلموتس به مراتب بدتر و سنگین تر است و هیچ جای امیدواری ندارد و حتی تیم حقوقی فدراسیون هم آن را مطالعه نکردند.

ردپای دلال ها در قرارداد ننگین ویلموتس ، وقتی یک هیچکاره همه کاره فوتبال ایران شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره نحوه جذب مارک ویلموتس و نوع قرارداد و میزان دستمزدی که به او پرداخت شده، گزارش های متعددی نوشته شده است که هر کدام به تنهایی می تواند ناکارآمدی مدیران ارشد فوتبال و ورزش کشور را به رخ بکشد که چطور دستی دستی اجازه دادند فوتبال ایران به نقطه ورشکستگی برسد و چطور دلال ها تا مغز و استخوان این فدراسیون نفوذ کردند! در دورانی که فدراسیون در آستانه همکاری با ویلموتس بود، مهدی تاج گفته بود قراردادی ارزان تر از قرارداد کی روش منعقد شده است، اما چندین ماه بعد دروغ عظیم رئیس پیشین فدراسیون فوتبال برملا شد و معین شد که قرارداد منعقد شده با ویلموتس به مراتب بدتر و سنگین تر است و هیچ جای امیدواری ندارد و حتی تیم حقوقی فدراسیون هم آن را مطالعه نکردند.

در واقع تاج به همراه فردی به نام بهروز زنجانی که هیج سمتی در این فدراسیون و هیج بخشی از بدنه ورزش و دولت نداشته، تبدیل به تنها یار تاج در سفر به بروکسل و عقد قرارداد می گردد. جالب تر اینکه با وجود قرارداد سه میلیون یورویی کی روش با کلمبیا، جواد نکونام از نزدیک ترین افراد به این مربی در ایران چندی پیش فاش نموده که کی روش با مبلغی در حدود 1.3 میلیون یورو حاضر به ادامه همکاری بود، اما مخالفان به نوعی عزم خود را جزم نموده بودند که حاضر شدند با دو برابر این دستمزد ویلموتس را بیاورند و کی روش را که فوتبال ایران را متحول نموده بود، رها نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1609

به "ردپای دلال ها در قرارداد ننگین ویلموتس ، وقتی یک هیچکاره همه کاره فوتبال ایران شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردپای دلال ها در قرارداد ننگین ویلموتس ، وقتی یک هیچکاره همه کاره فوتبال ایران شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید