سرفیس Duo در تاریخ 20 شهریور با قیمت 1399 دلار عرضه می گردد

به گزارش تور چین ارزان، مایکروسافت ساعاتی قبل تاریخ عرضه اولین گوشی اندرویدی دو نمایشگره خود را رسما گفت. طبق این خبر، سرفیس Duo در تاریخ 10 سپتامبر (20 شهریور) با قیمت 1399 دلار روانه بازار می گردد. این یعنی احتمالا گوشی مورد نظر قبل از گلکسی Z Fold 2 به دست کاربران خواهد رسید.

سرفیس Duo در تاریخ 20 شهریور با قیمت 1399 دلار عرضه می گردد

سرفیس Duo دو نمایشگر 5.6 اینچی دارد که روی هم رفته می توان به عنوان یک نمایشگر 8.1 اینچی از آن ها استفاده کرد. یکی از ویژگی های شاخص آن لولای 360 درجه این گوشی است که به کاربران اجازه می دهد هنگام استفاده از آن از انعطاف پذیری بیشتری بهره ببرند. ضخامت این گوشی در حالت باز به 4.8 میلی متر می رسد که طبق ادعای مایکروسافت در این حالت باریک ترین گوشی موجود در بازار محسوب می گردد. در حالت بسته شده هم با ضخامت حدودا 9.6 میلی متر روبرو هستیم.

این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 855، 6 گیگابایت حافظه رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. طبق اعلام مایکروسافت، انرژی این گوشی از جانب باتری 3577 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از شارژ سریع 18 وات هم پشتیبانی می نماید.

در رابطه با دوربین هم گفته می گردد این گجت فقط یک دوربین 11 مگاپیکسلی دارد که از آن می توان به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی استفاده کرد. همچنین سرفیس Duo از تمام قلم های گجت های سرفیس پشتیبانی می نماید.

این گوشی نخستین گجت اندرویدی مایکروسافت محسوب می گردد. مایکروسافت که در زمینه موبایل چندین بار با شکست روبرو شده، حالا با بهره گیری از این طراحی نوآورانه و البته سیستم عامل اندروید امیدوار است که بتواند توجه کاربران را جلب کند. باید ببینیم این گجت دو نمایشگره با توجه به قیمت بسیار بالایی که دارد مورد توجه گسترده کاربران قرار می گیرد یا نه.

  • آیا سرفیس Duo می تواند گلکسی فولد سامسونگ را شکست دهد؟

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1456

به "سرفیس Duo در تاریخ 20 شهریور با قیمت 1399 دلار عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرفیس Duo در تاریخ 20 شهریور با قیمت 1399 دلار عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید