سرمربی ایتالیا: برای تیم ملی ایران احترام زیادی قائلم

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: به تیم ایران احترام زیادی می گذارم و می دانم که در مسابقه یک شنبه (فردا) هم بازی بسیار سختی در پیش داریم.

سرمربی ایتالیا: برای تیم ملی ایران احترام زیادی قائلم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مائورو بروتو پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی ایتالیا مقابل ایران در لیگ جهانی 2014 گفت: بازی زیبا و فوق العاده ای بود و تیم ما عملکرد بسیار خوبی در دریافت و سرویس ارائه کرد. پیش از این هم گفته بودم که این مسابقه یک مبارزه است و خوشحالم که این مبارزه با پیروزی ما به سرانجام رسید.

وی اعلام نمود: خوش شانس هستم که بازیکنانی مانند زایتسف، کوار و پارودی را در تیم خود دارم و می توانم از آنها در برنامه های هجومی مختلف استفاده کنم.

بروتو گفت: ما لیگ جهانی را بسیار خوب و با 3 پیروزی شروع نموده ایم. می خواهیم به این روند درخشان ادامه دهیم تا خود را برای مرحله نهایی رقابت ها که در کشور خودمان برگزار می گردد آماده کنیم و پس از سال ها یک بار دیگر قهرمان لیگ جهانی شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا توضیح داد: به تیم ایران احترام زیادی می گذارم و می دانم که در مسابقه یک شنبه هم بازی بسیار سختی در پیش داریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 597

به "سرمربی ایتالیا: برای تیم ملی ایران احترام زیادی قائلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ایتالیا: برای تیم ملی ایران احترام زیادی قائلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید