سرگیجه خبری درباره اعلام نام نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال خبرنگاران

به گزارش تور چین ارزان، در حالیکه امروز باید اسامی نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام گردد هنوز این اتفاق نیفتاده و فدراسیون فوتبال هنوز اسامی نهایی نامزدهای انتخابات این مجموعه را اعلام نکرده است

سرگیجه خبری درباره اعلام نام نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، 18 روز قبل بود که کمیته بدوی انتخابات فدراسیون در اطلاعیه ای بیان کرد: اسامی افراد تأیید صلاحیت شده برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون، 21 روز قبل از برگزاری مجمع اطلاع رسانی خواهد شد و مطابق نقشه راه، اسامی افراد تأیید صلاحیت شده در مورخ 99/11/19 (21 روز پیش از برگزاری مجمع) منتشر خواهد شد.

در شرایطی که رسانه ها از صبح امروز منتظر تعیین شدن اسامی نهایی نامزدهای انتخابات بودند، اما فدراسیون فوتبال تا لحظه تنظیم این خبر هنوز اسامی را اعلام نکرده و همین موضوع باعث به وجود آمدن برآورد های متفاوتی شده است.

شایعاتی در روزهای اخیر درباره رد صلاحیت بعضی چهره های سرشناس مطرح شد که فدراسیون در واکنش به این شایعات همه چیز را موکول به اعلام اسامی نهایی کرد منتهی تاخیر فدراسیون در اعلام اسامی باعث شده که شایعات به قوت خودش باقی باشد و بعضی از رد صلاحیت های گسترده و بعضی دیگر تایید صلاحیت های همان نامها خبر دهند.

بالاخره یک روز 24 ساعت است و ظاهرا فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته تا قبل از ساعت 24 امشب و شاید همان ساعت، اسامی را اعلام کند. به این ترتیب بعضی روزنامه های ورزشی صفحه یک های فردایشان خبر را می خورد و ممکن است یکی دو روزنامه که امکانش را دارند، صفحه یک هایشان را نگاه دارند و با خبر تایید صلاحیت ها صفحه یکشان را ببندند.

ظاهرا همه چیز حاضر و آماده است تا اسامی اعلامی گردد اما هنوز در فدراسیون فوتبال برای اعلام نهایی اسامی تصمیم گیری نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1810

به "سرگیجه خبری درباره اعلام نام نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگیجه خبری درباره اعلام نام نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید