شرکت شستا: هیچ مطالبه و دعوایی علیه باشگاه پرسپولیس نداشته ایم

به گزارش تور چین ارزان، از این رو بدیهی است رای صادره نیز مبنی بر محکومیت فدراسیون به پرداخت مبلغ دو میلیون یورو بانضمام خسارت صادر شده است، و اقدامات اجرایی علیه محکوم علیه یعنی فدراسیون فوتبال دنبال شده است و شبهات مطرح شده وجاهت قانونی ندارد.

شرکت شستا: هیچ مطالبه و دعوایی علیه باشگاه پرسپولیس نداشته ایم

مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت شستا گفت این شرکت هیچگونه مطالبه و دعوایی علیه باشگاه پرسپولیس مطرح ننموده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی اسماعیلی مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در پاسخ به شبهات مطرح شده در خصوص ساختمان پرسپولیس گفت: طرح دعوا و مطالبه مبلغ دو میلیون یورو در مراجع قضایی علیه فدراسیون فوتبال اجرا شده و شستا هیچ گونه مطالبه و تبعا دعوایی علیه باشگاه پرسپولیس نداشته است.

وی اضافه کرد: از این رو بدیهی است رای صادره نیز مبنی بر محکومیت فدراسیون به پرداخت مبلغ دو میلیون یورو بانضمام خسارت صادر شده است، و اقدامات اجرایی علیه محکوم علیه یعنی فدراسیون فوتبال دنبال شده است و شبهات مطرح شده وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش فارس، به گفته صفی الله فغانپور مدیر حقوقی پیشین فدراسیون فوتبال، شرکت شستا در پی کارشناسی رقم ساختمان فدراسیون فوتبال بابت مطالباتش، سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس را که به نام فدراسیون فوتبال است، مصادره نموده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1958

به "شرکت شستا: هیچ مطالبه و دعوایی علیه باشگاه پرسپولیس نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت شستا: هیچ مطالبه و دعوایی علیه باشگاه پرسپولیس نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید